April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۳۲۶۶
۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲
0
شرکت هواپیمایی کی‌ال‌ام (KLM) به تازگی اعلام کرده است که ۹۵ درصد از شبکه خطوط هوایی اروپایی آن تا دو ماه آینده احیا می شود.

به گزارش پول نیوز، شرکت هواپیمایی حامل پرچم هلند، KLM، که یکی از زیر مجموعه‌های بزرگ ایرفرانس نیز به شمار می‌رود، به تازگی از احیای شبکه خطوط هوایی خود در اروپا خبر داده و اعلام کرده است که ۹۵ درصد از پروازهای این شرکت به مقاصد اروپایی تا دو ماه آینده یعنی اوت ۲۰۲۰، از سر گرفته خواهد شد.

شرکت هواپیمایی کی‌ال‌ام (KLM) که اکتبر سال گذشته صدمین سالگرد خود را جشن گرفت، یکی از قدیمی‌ترین ایرلاین‌های تجاری فعال در جهان محسوب می‌شود که از زمان شیوع گسترده و بحران پاندمی کرونا همچون بسیاری دیگر از شرکت‌های هواپیمایی مستقر در کشورهای مختلف با افت شدید تقاضای مسافران و و بحران‌های مالی گسترده مواجه شده است و حالا با برداشته شدن تدریجی محدودیت‌های سختگیرانه از سوی دولت کشورهای مختلف، به نظر می‌رسد که صنعت نیز به مرور از تاریک‌ترین روزهای تاریخ خود خارج شده و ایرلاین‌ها با حفظ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال احیای ظرفیت هوایی و پروازی هستند.

بر اساس خبر کوتاهی که در وب سایت simpleflying آمده است، با از سرگیری پروازهای اروپایی ایرلاین‌های بزرگی همچون کی‌ال‌ام پیش‌بینی می‌شود که در ماههای آینده تعداد پروازهای بسیار بیشتری در مناطق گسترده تری از جهان از جمله اروپا صورت بگیرد و خیل عظیمی از مسافران نیز به سفر به مقاصد مختلف جهان ترغیب شوند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: