کد خبر: ۳۳۳۳۶۰
۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
0
در هفتمین دوره سالانه نظرسنجی برای انتخاب برندهای محبوب سال، بیمه پاسارگاد یکی از ۳ برند منتخب با آرای مردمی در میان شرکت‌های بیمه شناخته شد.

بیمه پارسارگاد برند محبوب مردمی شد

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز جشنواره برند محبوب که امسال هفتمین دوره آن در حال برگزاری است، هر سال در طیف گسترده برندهای فعال در گروه های مختلف کالا و خدمات کشور، اقدام به نظرسنجی مردمی در خصوص میزان محبوبیت برندهای معتبر کشور می‌کند.

گفتنی است، جشنواره برند محبوب به عنوان گسترده ترین نظرسنجی مردم در زمینه محبوبیت برندها، بستری برای شناسایی برندهای محبوب مردم فراهم کرده است تا ضمن شناسایی برندهای خوشنام ایرانی توسط مردم، زمینه معرفی این برندهای معتبر را فراهم آورد.

لازم به ذکر است که بیمه پاسارگاد در سال گذشته نیز یکی از شرکت‌های بیمه محبوب به انتخاب مردم بوده است.

در این جشنواره از نظرسنجی کاربران برای شناسایی میزان محبوبیت شرکت‌های فعال در هر یک از گروه‌های کالا و خدمات استفاده می‌شود. شرکت‌کنندگان در نظرسنجی که استفاده‌کنندگان از این برندها هستند، با توجه به ویژگی‌های تأثیرگذار در محبوبیت یک برند، آن‌ها را در گروه‌های مختلف رتبه‌بندی می‌کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: