کد خبر: ۳۳۳۶۸۵
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
0
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر ضرورت ایجاد شفافیت در فرایند حمایت از مددجویان تاکید کرد و گفت: اگر در امور حمایتی مربوط به سازمان بهزیستی شفافیت ایجاد شود، مردم بیشتر به اقدامات این سازمان اعتماد می‌کنند.
به گزارش پول نیوز، «محمد شریعتمداری» در هفتمین نشست شورای مرکزی مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی، ماهیت فعالیت‌های این سازمان را مردمی عنوان کرد و گفت: باید فضایی ایجاد کرد تا مردم خود، امور را در دست بگیرند.

وی با بیان اینکه مردم، برای حمایت از مددجویان سازمان بهزیستی انگیزه زیادی دارند، گفت: این سازمان به عنوان یک نهاد حاکمیتی باید زمینه حمایت رسانی‌ها را فراهم سازد تا مردم احساس کنند حضورشان موثر است و بذر کار خیر آنها ثمر می‌دهد.

وزیر تعاون با بیان اینکه منظور از جذب حمایت‌های مردمی فقط بحث مالی نیست، اظهار کرد: در حمایت از مددجویان، جلب مشارکت‌های مردمی، مبحث مهمی است که باید بر مبنای آن سیاست گذاری های دقیقی انجام شود.

شریعتمداری با تقدیر از تلاش‌های سازمان بهزیستی کشور اضافه کرد:جذب عشق و علاقه مردم برای حمایت از مددجویان یک فعالیت هنرمندانه است. رئیس این سازمان، موضوع شفافیت را وجه همت خود قرار داده و تلاش کرده منابع و هزینه کرد آنها را شفاف کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: