April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۴۲۷۱
۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
0
شرکت بیمه دی در ماه های اخیر با اجرای کمپین تبلیغاتی مشترک با انجمن اهدای عضو ایرانیان، سعی در ترویج این امر خداپسندانه نمود.

مدیرعامل بیمه دی سفیر اهدای عضو شدبه گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز این کمپین مشترک تبلیغاتی توانست اهداف خود را در جهت توسعه و ترویج فرهنگ اهدای عضو در میان هموطنان تأمین نماید به همین منظور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان با اهدای لوح تقدیر به پاس تلاش ها و همراهی خالصانه مهندس محمدرضا کشاورز، مدیرعامل شرکت بیمه دی، از ایشان به عنوان سفیر اهدای عضو تقدیر نمودند.

در قسمتی از متن این لوح آمده است: « این لوح سپاس از طرف “انجمن اهدای عضو ایرانیان” و به نمایندگی از تمام چشم انتظاران پیوند و همچنین رهایی یافتگان از مشقت و رنج، به حضور محترم جنابعالی که حامی بی قید و شرط اهدای عضو و پیوند اعضای کشور بوده اید ونقش اساسی در پیشبرد اهداف متعالی این انجمن داشته اید، تقدیم می گردد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: