کد خبر: ۳۳۴۴۸۸
۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
0
در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.

خیز بلند «مبین وان» به سوی توسعه پرتفوی

به گزارش خبرنگار پول نیوز، مجمع عادی سالیانه شرکت مبین وان کیش با حضور بیش از 58 درصد از سهامداران در مجتمع پیامبر تهران برگزار شد.

 

بر این اساس در سومین مجمع عادی سالیانه «مبین وان کیش» سهامداران حقیقی و حقوقی به صورت فیزیکی و آنلاین حضور داشته و نماینده سازمان بورس نیز بر روند برگزاری مجمع به صورت آنلاین نظارت داشت.

 

مسعود وکیلی نیا مدیرعامل شرکت مبین وان کیش در این مراسم ضمن اعلام دکترین جدید این مجموعه بورسی گفت: سال گذشته با همت همه مدیران و همکاران مجموعه مبین وان کیش توانستیم درآمد عملیاتی شرکت را با 35 درصد رشد از 89 میلیارد تومان به 118 میلیارد افزایش داده و سود خالص را 50 درصد افزایش دهیم.

 

وی ادامه داد: در سال مالی 97 سود خالص مبین وان کیش 7 میلیارد تومان بود اما؛ با تلاش همکارانم در این شرکت و لطف خدا توانستیم این سود را به رقم 12 میلیارد تومان برسانیم.

 

وکیلی نیا با اشاره به تاثیر بسیار زیاد کرونا بر فعالیت های اقتصادی شرکت گفت: خوشبختانه با تمام فراز و فرودها توانستیم سود خوبی به دست آوریم که البته هدف گذاری ما بیشتر بود.

 

وی با تاکید بر این مهم که در سال 99 رشد بیشتری در درآمدها و سود خالص برای شرکت متصور هستیم، افزود: مبین وان یک شرکت فعال در حوزه دیجیتال و ارزش افزود بوده و در سال جدید فعالیت های نوینی را به پرتفوی کاری شرکت اضافه خواهیم کرد و مطمئن هستیم که درآمد و سود شرکت افزایش چشمگیری خواهد یافت.

 

مدیرعامل «اوان» با اشاره به این مطلب که در سال های 96 تا 98 مجموعه مبین وان کیش بر روی فعالیت های ارزش افزوده و فین تک‌ها متمرکز بوده است تصریح کرد: خوشبختانه لاین فین تک در شرکت سودقابل توجهی به دست آورد و امسال نیز به جز این حوزه در ارزش افزوده، سرویس های ویدئویی و گیم فعالیت های ویژه ای خواهیم داشت.

خیز بلند «مبین وان» به سوی توسعه پرتفوی

وی در مورد حوزه بازی و گیمینگ نیز گفت: در آخرین گزارش منتشره درآمد آمریکای شمالی در حوزه گیم بیش از 700 میلیارد تومان بوده و در کل جهان، سودی که از این حوزه به دست آمده بالغ بر 1000میلیارد ثبت شده است.

 

وکیلی‌نیا خاطرنشان کرد: مبین وان در حوزه بازی به طور جدی برای فعالیت های بین المللی برنامه ریزی داشته و در داخل نیز با مشارکت یک تولید کننده کار را پیش خواهیم برد.

 

مدیرعامل مبین وان کیش در ادامه اظهار داشت: یکی از حوزه هایی که در سال 99 فعالیت خود را در آن آغاز خواهیم کرد بخش SMSهای گروهی است که می تواند منابع درآمدی شرکت را به خوبی گسترش دهد.

 

گفتنی است، در مجمع مبین‌وان پس از ارائه گزارش هیات مدیره و اعلام نظر حسابرس، سهامداران در مورد سرنوشت 15 میلیارد سود شرکت در سال مالی 98 تصمیم گرفتند. بر این اساس به ازای هر سهم 100 ریال سود پرداخت و مابقی سود حاصله برای گسترش فعالیت های مبین وان هزینه خواهد شد.

 

 

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: