April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۵۰۴۳
۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
0
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور با ارسال نامه ای از ایفای نقش مؤثر بانک سپه در مسئولیت اجتماعی و اتخاذ رویکرد کارآفرینانه به منظور ایجاد اشتغال برای جامعه هدف تحت پوشش سازمان بهزیستی تشکر و قدردانی کرد.

قدردانی رئیس سازمان بهزیستی کشور از بانک سپهبه گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز در نامه وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور خطاب به محمدکاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه آمده است: «کارآفرینی، موتور محرک رونق اقتصادی در جوامع مختلف است و برخورداری مسئولان و دست اندرکاران در یک کشور از رویکرد کارآفرینانه در نظام های مدیریتی در شرایط عادی یک مزیت رقابتی و در وضعیت بحران یک راهبرد اساسی محسوب می گردد.

در همین راستا ضمن ابراز تشکر از اهتمام جنابعالی و مدیران و کارکنان محترم آن بانک در ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و مساعدت اثربخش در اجرای تکلیف بند (ب) تبصره 16 قانون بودجه سال 1398 که منجر به تحقق برنامه های کارآفرینی و اشتغال جامعه هدف تحت پوشش سازمان بهزیستی گردید.

توفیق روزافزون شما عزیزان را در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سربلندی ایران اسلامی از خداوند متعال مسئلت می نمایم. یقین دارم از طریق تعامل و همیاری مؤثر فی مابین در راستای تحقق شعار تولید «جهش تولید» بستر مناسبی در جهت تسهیل و تسریع حمایت های لازم و توانمند سازی و اشتغال افراد دارای معلولیت و مددجویان سازمان بهزیستی فراهم گردد.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: