April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۵۰۶۰
۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
0
بانک انصار به عنوان بانک پیشرو در ارائه خدمات نوین بانکی، برای اولین بار در بین بانک­های کشور از روبات هوشمند پاسخگو رونمایی کرد.

از روبات هوشمند پاسخگو بانک انصار رونمایی شد

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز  از ابتدای امسال روبات هوشمند پاسخگو«چت بات» با هدف حذف مکالمات تلفنی، تقویت مدیریت دانش سازمانی و کمک به سلامت مشتریان و پیشیگری از ابتلا آنان به ویروس کرونا، در اختیار مشتریان این بانک قرار گرفته است.

بانک انصار با ارائه این محصول، رسماً گامی بلند در جهت دیجیتالی شدن امور و نیل به اهداف بلندتر بانکی برداشته است. پرواضح است بکارگیری این محصول مزایای بیشماری دارد که از آن جمله می­توان به جلوگیری از اتلاف زمان و هزینه­ های مربوط به منابع انسانی برای پاسخگویی مستقیم به سوالات کاربران و همچنین افزایش سطح رضایتمندی کاربران اشاره کرد.

روبات هوشمند پاسخگو یا «چت ­بات» یک محصول نرم افزاری مبتنی بر هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی (NLP) است که کاملا بومی بوده و برای پاسخگویی آنلاین و 24 ساعته به سوالات متداول کاربران و مشتریان کسب و کارهای مختلف، قابل استفاده است.

این محصول با یادگیری ماشینی از سوالات مشتریان به صورت خودکار ارتقا یافته و پایگاه قابل اتکا برای مشتریان کسب و کارهای مختلف خواهد شد.

کاربران می توانند از طریق آدرس اینترنتی زیر این خدمت را دریافت و سوالات خود را مطرح نمایند:

Https://www.AnsarBank.ir/FA/Public/ChatbotLogin.aspx

برای استفاده از روبات هوشمند نیاز است تا کاربران محترم اطلاعات خود را ( نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه) وارد کرده تا روبات هوشمند برای احراز هویت اشخاص یک کد اعتبارسنجی به شماره موبایل آنان ارسال نماید. سپس کاربر می­­تواند با درج کد اعتبارسنجی به بخش پرسش از روبات دسترسی پیدا نماید.

در این وضعیت کاربر می­تواند تمامی سوالات خود را از روبات هوشمند بپرسد. هنگام نوشتن متن سوال توسط کاربر، لیست سوالات مربوطه به کاربر نمایش داده می­شود. کاربر هم می­تواند با انتخاب یکی از سوالات پاسخ خود را دریافت نماید. در خاتمه چنانچه سوال کاربر در میان سوالات پیشنهادی روبات نبود روبات با الگوریتم­های هوشمند خود به جستجو در پایگاه داده می­پردازد. اگر پاسخ سوال را بیابد جواب را برای کاربر نمایش می دهد و در غیر این صورت به کاربر اطلاع می دهد که قادر به پاسخگویی سوال مربوطه نیست. در فاز دوم تکمیل این سامانه این ربات برای پاسخگویی آنلاین به سوالاتی که پاسخی ندارد کاربر را به مرکز خدمات مشتریان بانک ارتباط داده و پس از پاسخگویی به ایشان این سوال به پایگاه داده این ربات اضافه می شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: