کد خبر: ۳۳۵۲۷۱
۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
0
مدیر امور اعتبارات بانک شهر با بیان اینکه متاسفانه در حال حاضر و با توجه به شرایط موقعیتی خاص کشورمان واحدهای تولیدی با مشکلات متعددی روبه رو هستند، تاکید کرد: هم اکنون تمامی شعب بانک شهر در راستای کمک به تداوم کسب و کار شرکت‌ها و تولیدکنندگان داخلی و تحقق "جهش تولید" بسیج شده اند.

شعب بانک شهر اجازه تعطیلی واحدهای تولیدی را نخواهند داد

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز مجید کاظمی با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی امسال علاوه بر تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی با ویروس کرونا نیز درگیر بوده اند، افزود: این ویروس سبب التهابات شدید در اقتصاد کشور شده و به همین نسبت شرایط دشواری را برای کسب و کارها تحمیل کرده است.

کاظمی با تأکید بر اهمیت تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی برای تحقق "جهش تولید" گفت: شعب بانک شهر اجازه نخواهند داد فعالیت واحدهای تولیدی به خاطر کمبود سرمایه درگردش متوقف شوند.

وی با اشاره به اینکه مدیران و کارکنان بانک شهر پا به پای اعضای کادر درمانی و بیمارستانی کشور، از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا، در کنار شهروندان بودند گفت : فرآیند تخصیص و پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا ، از سوی شعب این بانک در حال انجام است .

مدیر امور اعتبارات افزود: این فرآیند به منظور حمایت و کمک به تداوم کسب و کار شرکت‌ها و به شرط تعهد کارفرمایان جهت حفظ حداکثری نیروی کار صورت پذیرفته و جزء اولویت کاری شعب این بانک است .

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: