April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۵۴۱۵
۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵
0
براساس دستور کار هفته جاری کمیسیون صنایع و معادن مجلس، این کمیسیون در جلسه روز یکشنبه (12 مرداد ماه) خود، میزبان امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و معاونان وی خواهد بود تا عملکرد این وزارتخانه در حوزه صنعت مورد بررسی قرار گیرد.

بازدید کمیسیون صنایع و معادن از ایران خودرو

به گزارش پول نیوز، همچنین محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سه‌شنبه(14 مرداد ماه) جهت پاسخ به سوالات حبیب الله دهمرده نماینده زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون، حسن محمدیاری نماینده طوالش، رضوان شهر و ماسال، جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی نماینده رشت و حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر و میمه و برخوار در کمیسیون صنایع و معادن حاضر خواهد شد.

براساس این گزارش استماع گزارش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونان مربوطه در خصوص عملکرد کاری این وزارتخانه دستورکار دیگر کمیسیون صنایع در جلسه روز سه شنبه خواهد بود.

همچنین اعضای کمیسیون صنایع و معادن سه شنبه عصر(14 مرداد ماه )از گروه صنعتی ایران خودرو به منظور استماع گزارش مدیرعامل این گروه صنعتی بازدید می کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: