April 2024 17 / چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
مدیرعامل بیمه زندگی خاورمیانه در گفتگو با پول نیوز؛
کد خبر: ۳۳۵۶۶۸
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
0
مدیرعامل بیمه زندگی خاورمیانه با بیان اینکه عملکرد این شرکت در چند ماهه گذشته قابل قبول بوده است، عنوان کرد: برخلاف پیش بینی‌های صورت گرفته در شرایط فعلی اقتصاد کشور و شیوع ویروس کرونا، فروش بیمه نامه‌ها بیش از پیش بینی‌ها بوده است.
تولیدی//// رغبت خوب مردم به خرید بیمه نامه با وجود شرایط تحمیلی کرونا بر اقتصاد
 
 
به گزارش پول نیوز، مهدی نوروزی در گفتگو با خبرنگار پول نیوز با بیان اینکه روند فروش بیمه نامه در این شرکت روبه رشد است و امیدواریم این شرایط پایدار باشد، اظهار کرد: توسعه محصولات بیمه‌ای از جمله اقداماتی است که در چندماهه گذشته صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال آن هستیم شرایط بهتری برای ارائه محصول فراهم کنیم، تصریح کرد: همچنین باید بتوانیم در حوزه‌های کم ریسک، ریسک متوسط و پر ریسک، محصولات بیشتری به بیمه گذاران پیشنهاد دهیم.

نوروزی درباره توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی در بیمه خاورمیانه در شرایط ویروس کرونا هم بیان کرد: اگرچه ویروس کرونا در کشور محدودیت‌هایی را ایجاد کرده است، اما با ابزار‌های پیشرفته در شرکت، نمایندگان می‌توانند امور خود را الکترونیکی و به راحتی انجام دهند.

مدیرعامل بیمه زندگی خاورمیانه ابراز کرد: در بخش توسعه شبکه فروش هم کماکان در استان‌هایی که شرایط فراهم است، دفاتر شرکت بیمه راه اندازی می‌شود و شبکه فروش در آنجا مستقر شده که به رشد فروش کمک بسیاری می‌کند.
 

گفتگو از سحر گلی زاده

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: