April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۵۸۱۹
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵
0
شرکت سرگرمی ای ام سی، که دارای بزرگترین مجموعه سینماهای زنجیره ای و سالن های سینما در جهان است، در گزارش سه ماهه دوم خود از ضرر خالص ۵۶۱ میلیون دلاری به دلیل بیماری همه گیر کرونا ویروس خبر داد.

ضرر ۵۶۱ میلیون دلاری بزرگترین سینماهای زنجیره‌ای جهان

به گزارش پول نیوز به نقل از شینهوا، شرکت سرگرمی ای ام سی، که دارای بزرگترین مجموعه سینماهای زنجیره ای و سالن های سینما در ایالات متحده و متعلق به شرکت چینی وانداگروپ است، در گزارش سه ماهه دوم خود از ضرر خالص 561 میلیون دلاری به دلیل بیماری همه گیر کرونا ویروس خبر داد.

 

براساس بیانیه مطبوعاتی شرکت AMC، کل درآمد این شرکت در سه ماهه منتهی به 30 ژوئن از 15.06 میلیارد دلار در سال گذشته به 18.9 میلیون دلار کاهش یافت و 98.7 درصد سقوط کرد. این شرکت از ضرر 5.44 دلاری به ازای هر سهم خبر داد.

 

شرکت AMC در پاسخ به نگرانی های بهداشتی ناشی از بیماری کرونا بین 23 فوریه و 17 مارس فعالیت کلیه سالن های داخلی و بین المللی خود را به حالت تعلیق درآورد.

 

سالن های سینمای AMC در ایالات متحده در کل دوره سه ماهه دوم سال جاری بسته ماند در حالی که سالن های بین المللی این شرکت فعالیت های محدودی را در اوایل ماه ژوئن از سر گرفتند.

 

AMC اظهار داشت که به دنبال این است که به محض اطمینان از امنیت بهداشتی سالن های خود و دریافت مجوز از مقامات محلی و با رعایت دستورالعمل های ملی، سینماهای خود را به روی عموم مردم باز کند.

این شرکت همچنین اعلام که فعالیت خود را در بیش از 130 سالن سینمایی بین المللی از سر گرفته است. AMC در حال حاضر انتظار دارد بیش از دو سوم سینماهای خود در ایالات متحده و کشورهای دیگر را در ماه آگوست بازگشایی کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: