April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرعامل بیمه سرمد در گفتگو با پول نیوز مطرح کرد:
کد خبر: ۳۳۵۹۲۰
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
0
مدیرعامل بیمه سرمد بیان کرد: علی رغم شرایط بد اقتصادی در کشور، این شرکت توانست نسبت به دو سال گذشته در فروش بیمه نامه عمر و زندگی ۲۸ درصد رشد داشته باشد.
مهدی مهدوی مدیرعامل بیمه سرمد
به گزارش پول نیوز، مهدی مهدوی مدیرعامل بیمه سرمد در خصوص عملکرد این شرکت در سال ۹۹ گفت: در شرایط شیوع ویروس کرونا، حق بیمه عمر و زندگی ۲۸ درصد رشد را تجربه کرده است همچنین در مجموع بالغ بر ۸۲ درصد، افزایش حق بیمه در این شرکت صورت گرفته است.

وی افزود: ویروس کرونا تاثیری در فروش بیمه نامه نداشته است و در شرایط فعلی اقتصاد کشور برخی از بیمه گذاران، مطالبات خود را به فاصله زمانی پرداخت می‌کنند.

مهدوی اظهار کرد: از سال گذشته فروش بیمه عمر و زندگی در این شرکت راه اندازی شده است، مدیریت فروش بیمه‌های عمر و بازاریابی به عنوان واحدی مجزا، ایجاد شده و علی رغم شرایط بد اقتصادی در کشور، این شرکت توانست نسبت به دو سال گذشته در فروش بیمه نامه عمر و زندگی ۲۸ درصد رشد داشته باشد.
 
بیشتر بخوانید:

رغبت خوب مردم به خرید بیمه نامه با وجود شرایط تحمیلی کرونا بر اقتصاد

سنگینی سایه بیمه گزاران بدهکار بر شانه‌های نحیف صنعت بیمه

صنعت بیمه باید از فضای گلخانه‌ای خارج شود


مدیرعامل بیمه سرمد بیان کرد: در رشته‌های بیمه حوادث، ۲۵۰ درصد رشد داشتیم که عمدتا ناشی از فروش بیمه‌های کرونا بوده است همچنین بیمه نامه‌های مسئولیت ۱۰۶ درصد و بیمه نامه آتش سوزی ۹۸ درصد رشد را تجربه کردند.

وی در خصوص برنامه شرکت در ماه‌های آینده گفت: برنامه این شرکت برای ماه‌های بعد این است که روند فروش بیمه نامه ادامه دار باشد و وصول مطالبات یکی از مباحث مهمی است که درآمد‌های بسیاری از آن محل برای شرکت بدست می آید.
 
گفتگو از سحر گلی زاده
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: