April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۶۲۱۴
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
0
مدیرعامل بیمه پاسارگاد با بیان اینکه این شرکت در بازار سرمایه حضور مثبتی داشته است، عنوان کرد: وضعیت بیمه پاسارگارد در بازار سرمایه بسیار مطلوب است و از این مسیر توانسته درآمد خوبی را کسب کند و به سود دلخواه خود برسد.
معصوم ضمیری مدیرعامل بیمه پاسارگاد
به گزارش پول نیوز، معصوم ضمیری مدیرعامل بیمه پاسارگاد در گفتگو با خبرنگار پول نیوز بیان کرد: برنامه این شرکت برای سال ۹۹ این است که حداقل ۴۰ درصد رشد در تولید این شرکت صورت گیرد.

وی افزود: خوشبختانه درماه‌های گذشته، بیش از برنامه‌های پیش بینی شده تولید صورت گرفته است و در ماه‌های اخیر تولید در این شرکت بیمه به ۵۰ درصد رسیده است.

ضمیری اظهار کرد: بیشترین حجم تولید در شرکت بیمه پاسارگاد، در بیمه عمر است. در بیمه‌های عمر، تولید بیش از ۵۵ درصد از کل تولید شرکت است و یک روند مثبت و روبه رشدی را در پیش گرفته ایم که در آینده‌ای نزدیک به آن می‌رسیم.

وی مطرح کرد: بیمه پاسارگاد منابع مالی بسیاری دارد که این منابع ناشی از فروش بیمه نامه‌های عمر و زندگی است.
 
ضمیری ابراز کرد: بیمه پاسارگاد توانسته در بازار سرمایه حضور فعال داشته باشد که به استثنا که امروز بازار منفی است، ولی در کل تا به امروز، وضعیت خوبی داشته است و بیمه پاسارگاد از این مسیر درآمد خوبی را کسب کرده است که بتواند به سود مورد نظر خود برسد و به بیمه گذاران بیمه عمر و زندگی یک مشارکت در منافع بپردازد.

مدیرعامل بیمه پاسارگاد در خصوص برنامه این شرکت در ماه‌های آینده گفت: در ماه‌های آینده این شرکت یک برنامه اساسی دارد و برنامه به این طریق است که قرار است در شهریور ماه سال جاری مجمع عمومی برگزار شود بر این اساس، در این مجمع سرمایه شرکت در دو مرحله چهار برابر افزایش یابد.

ضمیری خاطر نشان کرد: سود انباشته‌هایی که در سال گذشته صورت گرفته است و میان سهامداران توضیع نشده است، به صورت صد درصد افزایش سرمایه صورت گیرد و با توجه به عملیات امسال، سال آینده هم این افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی صورت گیرد که در کل ۲۰۰ درصد افزایش سرمایه صورت می‌گیرد.

وی اظهار کرد: اگر افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی در این شرکت صورت گیرد، سرمایه این شرکت به حدود دوهزار میلیار تومان می‌رسد که یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت از نظر افزایش سرمایه در سال جاری است.

مدیرعامل بیمه پاسارگاد بیان کرد: فعالیت این شرکت در خصوص تولید انواع محصولات بیمه ای، در حال افزایش است و در حال حاضر در میان کل شرکت‌های بیمه، بیمه پاسارگاد جایگاه پنجم را دارد و امیدواریم که در سال‌های آینده این جایگاه ارتقا پیدا کند یعنی در دو سال آینده، یک الی دو پله به بالا رشد داشته باشد و جزو ۳ الی ۴ شرکت بزرگ کشور در صنعت بیمه باشد.
 
 

گفتگو از سحر گلی زاده

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: