مدیرعامل بیمه تعاون در گفتگو با پول نیوز؛
کد خبر: ۳۳۶۳۳۱
۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
0
مدیرعامل بیمه تعاون بیان کرد: در شرایطی که ضریب نفوذ بیمه در ایران رقم ناچیزی است، ارائه محصولات جدید از سوی شرکت‌های بیمه می‌تواند به افزایش این ضریب در کشور کمک کند.
با ارائه محصولات جدید بیمه ای، ضریب نفوذ بیمه افزایش می‌یابد
یونس مظلومی مدیرعامل بیمه تعاون در گفتگو با خبرنگار پول نیوز اظهار کرد: مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در این شرکت در سال ۹۹ این است که پرتفوی بیمه تعاون سودآور‌تر باشد و بر اساس آن سهم شرکت در بازار افزایش یابد.

وی افزود: توسعه سهم شرکت در بازار یعنی پرتفو با افزایش سودآوری بیشتری همراه باشد.

مظلومی اظهار کرد: در سال گذشته، فروش بیمه نامه در این شرکت به حدود ۴۰۰ میلیون تومان رسید و پیش بینی می‌شود امسال هم به حدود ۷۵۰ هزار میلیارد تومان برسد و این میزان بیمه نامه به فروش برسد.

مدیرعامل بیمه تعان عنوان کرد: در سال ۹۸ این شرکت به سود نسبتا خوبی رسید و پیش بینی می‌شود که در سال ۹۹، با ورود به بازار سرمایه سود مطلوبی به سهامداران اختصاص یابد.


فعالیت مثبت بیمه تعاون در همه‌ی رشته‌های مختلف بیمه‌ای


وی ابراز کرد: در سال گذشته در بخش بیمه درمان انفرادی، محصولاتی طراحی شد که استقبال خوبی از آن صورت گرفت و امسال هم محصولی طراحی شده است که امیدواریم از این محصول هم استقبال خوبی صورت گیرد.

مظلومی در خصوص افزایش ضریب نفوذ بیمه در ایران عنوان کرد: اگر محصولات بیمه‌ای متنوع و با توجه به نیاز مردم طراحی شود، ضریب نفوذ بیمه در کشور افزایش می‌یابد.

مدیرعامل بیمه تعاون خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی کشور و با وجود ویروس کرونا، بسیاری از کسب و کار‌ها با مشکلات و آسیب‌های بسیاری روبه شدند که بیمه تعاون محصول جدید بیمه ای خود را، به نام واکسن اقتصادی کرونا طراحی کرده است که بخشی از آسیب‌ها را جبران کند.

وی مطرح کرد: بیمه تعاون قصد دارد نمایندگی‌های خود را در شهر‌های مختلف افزایش دهد از این رو در مرکز استان ها، مراکز سرپرستی و شعب دایر شود که بتوانند بر عملکرد نمایندگان در کل کشور نظارت داشته باشند.
 

گفتگو از سحر گلی زاده

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: