April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر عامل صنایع شیر ایران در مراسم تقدیر از ایثارگران؛
کد خبر: ۳۳۶۴۲۴
۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶
0
با حضور عبداله قدوسی مراسم تقدیر از ایثارگران شرکت صنایع شیر ایران برگزار شد.

حضور در جبهه جنگ اقتصادی جلوه ایثارگری است

 

به گزارش پول نیوز ، عبداله قدوسی مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران در مراسم تقدیر از ایثارگران، بر تلاش در راستای افزایش بازده اقتصادی شرکت در دوران تحریم ظالمانه کشور تاکید کرد.

مدیر عامل صنایع شیر ایران ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان و با اشاره به رشادت دلیرمردان هشت سال دفاع مقدس، تاکید کرد: افزایش بازده اقتصادی با تولید محصول کیفی، اشتغال آفرینی و توسعه صادرات و ارزآوری از جلوه‌های ایثارگری در شرایط کنونی کشور است.

مهرداد وخشور مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران شرکت صنایع شیر ایران، دیدگاه مثبت مدیر عامل در تسهیل امور ایثارگران شرکت را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با این اقدامات فرهنگ ایثار حفظ و به نسل‌های بعدی منتقل می‌شود.

گفتنی است، در این مراسم که بصورت آنلاین و با حضور مدیران عامل و ایثارگران شرکت‌های تابعه برگزار شد، از آزادگان شرکت‌ها تقدیر شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: