April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۶۷۱۰
۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳
0
عضو شورای عالی بورس، از حمایت‌های هوشمند دولت از بازار سرمایه خبر داد و گفت: در جلسه‌ای که دقایقی پیش با حضور اعضا تشکیل شد، اعضای شورای عالی اظهار داشتند که اتفاقات چند روز اخیر در راستای اصلاح شاخص بوده است.
حمایت هوشمند دولت از بازار سرمایه ادامه دارد
به گزارش پول نیوز، حسین سلاح ورزی افزود: نظر اعضای شورای عالی بورس به اتفاق آرا این بود که تحولات اخیر بازار سرمایه ایران به نوعی اصلاح معمول بوده که در ذات بازار سرمایه است و نمی‌توان از آن تلقی ریزش داشت.

وی تصریح کرد: همه بورس های‌دنیا، توام با ریسک هستند و در واقع، ذات بورس با نوسان همراه است.

به گفته این عضو شورای عالی بورس، در این جلسه علاوه بر دیگر اعضا نماینده دولت و بانک مرکزی هم در رابطه با اصلاح اخیر صحبت و ابراز امیدواری کردند که بازار سرمایه همچنان با رونق به مسیر خود ادامه خواهد داد.

سلاح ورزی در ادامه این گفتگو به سرمایه گذاران توصیه کرد: خود را بیش از پیش به دانش بورسی تجهیز کنند و سرمایه‌های اصلی خود را به بورس نیاورند و در صندوق‌ها سرمایه گذاری کنند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران افزود: در جلسه امروز همچنین در خصوص چگونگی عرضه دارا دوم بحث و گفتگو شد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: