April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۶۷۳۷
۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
0
سعید سلطانی مدیر حوزه ریاست، روابط عمومی به همراه احسان منتظری مدیر امور مشتریان و موظفین بانک در راستای توسعه مناسبات و تقدیر از همکاری فی مابین در عملیات خرید و فروش سهام عدالت مشتریان موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه و کارگزاری بانک سپه (سهامی خاص) با دکترعظیم ثابت مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک سپه دیدار کرد.

تقدير از همکاري في مابين موسسه کوثر و کارگزاري بانک سپه در پروژه سهام عدالتبه گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، سلطانی ضمن تقدیر از خدمات شایسته مدیران و کارشناسان کارگزاری بانک سپه در پروژه ملی سهام عدالت بر توسعه همکاری فی مابین بانک و شرکت تاکید نمود.

بر اساس این گزارش، سلطانی مدیر حوزه ریاست،روابط عمومی و ادغام از تلاش ها و درایت مدیرعامل و همکاران کارگزاری در عملیات خرید و فروش سهام مشتریان ابراز قدردانی داشت.

وی افزود: مدل کسب و کار سوپر مارکت مالی بانک با اضافه شدن عملیات خرید و فروش سهام و ارایه خدمات باکیفیت در حال رشد و بهبود می باشد.

در ادامه منتظری مدیر امور مشتریان و موظفین بانک ضمن تقدیر از همکاری و تعامل صورت گرفته در خصوص مدیریت در خرید وفروش سهام سهامداران عدالت و بر اساس قرارداد منعقده فی مابین بر لزوم همکاری متقابل بانک و کارگزاری تاکید کرد.

عظیم ثابت با بیان این که کوثر به دلیل خدمت رسانی به خانواده بزرگ نیروهای مسلح از جایگاه ویژه ای در نظام بانکی برخوردار است، گفت: در این مقطع زمانی، نظام بانکی از جمله موسسه کوثر با ایفای نقشی در فروش و عرضه سهام عدالت و ارایه خدمات شفاف و باکیفیت به مشتریان مسئولیت مهمی را عهده دار و به نحو شایسته عمل نمود.

مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک سپه ضمن استقبال از تداوم همکاری متقابل بر توسعه مناسبات فی مابین تاکید نمود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: