April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۶۸۲۶
۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
0
شرکت چینی تیک تاک اعلام کرد که قصد دارد علیه دستور اجرائی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر ممنوعیت معاملات با این شرکت و همچنین شرکت مادر آن یعنی بایت دنس، شکایت کند.

تیک تاک علیه  ترامپ مبنی بر شرکت بایت دنس، شکایت می کند

به گزارش پول نیوز  به نقل از رویترز، شرکت چینی تیک تاک با تأیید خبر قبلی رویترز اعلام کرد که قصد دارد علیه دستور اجرائی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر ممنوعیت معاملات با این شرکت سازنده برنامه محبوب اشتراک گذاری ویدئوی کوتاه و همچنین شرکت مادر آن یعنی بایت دنس، شکایت کند.

 

رویترز به طور انحصاری روز جمعه گزارش داده بود که شرکت تیک تاک حکم اجرایی ترامپ را از روز دوشنبه به چالش خواهد کشید.

 

شرکت تیک تاک تأکید کرد که نزدیک به یک سال است که سعی کرده است با دولت آمریکا همکاری کند اما با "عدم انجام مراحل قانونی" روبرو شده و دولت هیچ توجهی به واقعیت ها نکرده است.

 

این شرکت در بیانیه ای گفت: برای اطمینان از اینکه حکومت قانون از بین نرفته و اینکه با شرکت و کاربران ما برخورد منصفانه ای صورت خواهد گرفت، چاره ای نداریم که دستور اجرایی را از طریق سیستم قضایی به چالش بکشیم.

 

شرکت مادر تیک تاک یعنی بایت دنس روز یکشنبه بیانیه جداگانه ای صادر کرد که می گوید دوشنبه، 24 اوت رسماً دادخواستی را علیه دولت ترامپ تشکیل خواهد داد.

 

ترامپ در تاریخ 14 آگوست یک دستور اجرایی صادر کرد که به بایت دنس 90 روز مهلت می دهد تا دارایی های شرکت تیک تاک در آمریکا را واگذار کند.

 

شرکت بایت دنس در حال مذاکره با خریداران بالقوه از جمله شرکت مایکروسافت و اوراکل است. برخی از سرمایه گذاران آمریکایی بایت دنس نیز می توانند به این مزایده بپیوندند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: