کد خبر: ۳۳۶۸۴۰
۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
0
صاحب یک رستوران زنجیره ای چینی در شهر نیویورک آمریکا با اشاره به بحران بی سابقه ناشی از شیوع کرونا گفت: گردش مالی این رستوران فقط دو تا سه درصد از چیزی است که قبل از شیوع بیماری کرونا بوده است.

بحران بی‌سابقه رستوران زنجیره‌ای چینی در آمریکا با شیوع کرونا

به گزارش پول نیوز ، چن شانژوانگ، صاحب یک رستوران زنجیره ای چینی به نام "گلدن ایمپریال پالاس" در شهر نیویورک آمریکا با اشاره به بحران بی سابقه ناشی از شیوع کرونا گفت: گردش مالی این رستوران فقط دو تا سه درصد از چیزی است که قبل از شیوع بیماری کرونا بوده است.

 

وی در گفتگو با خبرگزاری شینهوا، گفت: این در حالی است که هزینه های اجاره ، آب و برق و گاز و حقوق کارمندان باید طبق معمول پرداخت شود.

 

چن که بیش از سه دهه این رستوران را اداره می کند با بحران بی سابقه ای روبرو است. از اواسط تا اواخر ماه مارس، بیماری همه گیر کووید-19 در ایالات متحده با شدت بیشتری گسترش یافت و کسب و کارها نیز در ایالت نیویورک تعطیل شدند. با دستور اجرایی "ایالت نیویورک"، رستوران زنجیره ای وی نیز بسته شد.

 

چن گفت، در واقع رستوران وی تاثیر منفی بیماری کرونا را در ماه ژانویه احساس کرد. وی افزود: شاخص مهم این بود که تعداد گردشگران به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

 

این مالک رستوران زنجیره ای در ادامه گفت: ما اواخر ماه ژوئن یک سرویس بیرون بر را امتحان کردیم اما روزانه فقط 20 غذای بیرون بر داشتیم.

 

اگرچه ارائه خدمات رستوران در فضای باز در مرحله دوم بازگشایی اقتصاد از تاریخ 22 ژوئن در نیویورک سیتی مجاز بود، اما چن از این خدمات در رستورانش تا 21 آگوست استفاده نکرد.

 

وی تعداد زیادی ماسک، دستکش ، کاسه های یکبار مصرف و چوب های غذا خوری یکبار مصرف و مواد ضد عفونی کننده را خریداری کرد. همه مشتریان نیز باید به منظور ردیابی بیماران کرونایی نام خود را در این رستوران ثبت کنند.

 

چن گفت: رستوران ما آنقدر محبوب بود که خدمات بیش از 200 ضیافت را در سال ارائه می دادیم. 60 درصد از گردش مالی را این ضیافت ها تشکیل می داد. متوسط گردش مالی سالانه این رستوران قبل از شیوع کرونا بیش از 8 میلیون دلار بود اما امسال تا کنون گردش مالی حدود 1 میلیون دلار بوده است.


چن که رئیس اتحادیه رستوران های چینی آمریکا (در نیویورک) است همچنین گفت: تعداد رستوران های چینی از زمان شیوع بیماری همه گیر کرونا در شهر نیویورک حدود 20 درصد کاهش یافته است.

 

چن به شینهوا گفت: اکنون بسیاری از مشتریان قدیمی برای خوردن غذا آمده اند و من با شنیدن جملاتی مانند "از شما برای بازگشایی متشکرم!" بسیار خوشحال می شوم. من تمام تلاش خود را برای تنظیم استراتژی خود با ارائه خدمات رستوران در فضای باز انجام خواهم داد.

 

منبع:تسنیم

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: