کد خبر: ۳۳۷۱۳۹
۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
0
رئیس اتحادیه موسسات و دانشگاه‌های غیرانتفاعی گفت: براساس دستورالعمل وزارت علوم برای تمام دانشگاه ها دانشجویان جدید و تازه وارد در سال تحصیلی جدید ۳ هفته به صورت حضوری در دانشگاه ها حاضر می شوند.
دانشجویان تازه وارد باید در کلاس‌های حضوری دانشگاه شرکت کنند؟
به گزارش پول نیوز، علی آهون منش با اشاره به دستورالعمل وزارت علوم برای دانشجویان نوورود در سال تحصیلی جاری گفت: براساس دستورالعمل وزارت علوم تمام دانشجویان نوورود دانشگاه ها بعد از پذیرش و ثبت نام که نیمه مهرماه و یا اوایل آبان ماه انجام می شود، برای آشنایی با دانشگاه، اساتید، انجمن های علمی و محیط دانشگاه، فقط سه هفته در دانشگاه حضور داشته و سپس به صورت مجازی ادامه تحصیل خواهند داد.

وی با بیان اینکه دانشجویان دیگر از ۱۵ شهریورماه در دانشگاه ها پذیرش می شوند افزود: براساس دستورالعمل وزارت علوم ترم تحصیلی آینده به صورت مجازی خواهد بود.

رئیس اتحادیه موسسات و دانشگاه‌های غیرانتفاعی گفت: درباره ظرفیت های دانشگاه های غیرانتفاعی افزود: درحال حاضر ظرفیت های دانشگاه های غیرانتفاعی به دلیل اینکه نتایج کنکور اعلام نشده و تا نتایج اعلام نشود ثبت نام براساس سوابق تحصیلی صورت نمی گیرد، مشخص نیست.

پیش از این وزیر علوم عنوان کرده بود، نتایج نهایی کنکور سراسری اواخر مهرماه ۹۹ اعلام خواهد شد و دانشگاه‌ها ثبت نام خود را به صورت ویژه انجام خواهند داد و امسال بنا به شرایط، ثبت نام به صورت مجازی خواهد بود. تلاش دانشگاه‌ها بر این است که در نیم سال بعدی شرایطی را فراهم کنند که پذیرفته شدگان جدید دانشگاه‌ها چند هفته‌ای را در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنند و با شرایط دانشگاه‌ها آشنا شوند و ارتباط نزدیک تری با محل تحصیل داشته باشند.

براساس گفته وزیر علوم، نودانشجویان اول آبان ماه به دانشگاه‌ها وارد می شوند و شروع ترم جدید از ۱۵ شهریورماه قطعی است و دانشگاه‌ها می‌توانند انتخاب واحد دانشجویان خود را آغاز کنند و چون ترم به صورت مجازی است، تحصیل دانشجویان از ۱۵ شهریور رسماً آغاز خواهد شد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: