کد خبر: ۳۳۷۱۶۹
۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴
0
مدیرعامل بیمه آسیا بیان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت در این شرکت از طریق سامانه پرداخت خسارت سیار بیمه آسیا، آنلاین صورت می گیرد.
مسعود بادین
به گزارش پول نیوز، بیمه آسیا به منظور دقت، سرعت و کیفیت در ارائه خدمات به مردم در هفته دولت از راه اندازی سامانه پرداخت خسارت سیار خبر داد و به منظور تکریم بیمه گذاران و مشتریان خود، توجه ویژه‌ای به رضایتمندی آنان دارد و در این راستا، توسعه شبکه فروش و شعب در سراسر کشور و ارائه سامانه‌های خدمات بیمه‌ای را در دستور کار خود قرار داده است؛ بنابراین سامانه پرداخت خسارت سیار بیمه آسیا از اول شهریور ماه در جهت سرعت بخشیدن به پرداخت خسارت و تسهیل امور بیمه گذاران، در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران آماده ارائه خدمات است.
 

همچنین بیمه‌گذاران خودرو‌های سواری بیمه‌های اتومبیل بیمه‌ آسیا (ثالث و بدنه) در شهر تهران می‌توانند برای ارزیابی خسارت‌های وارد شده به خودروی خود، بدون مراجعه به واحد‌های پرداخت خسارت این شرکت، در روز‌های شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۸:۳۰ و در روز‌های جمعه و تعطیلات رسمی از ساعت ۹ تا ۱۴ از طریق تماس با شماره گویای ۸۷۰۷، از خدمات سامانه پرداخت خسارت سیار بیمه‌آسیا بهره‌مند شوند که در صورت تماس بیمه گذاران با این سامانه، کارشناسان ارزیاب بیمه آسیا به محل حادثه اعزام می‌شوند و فرآیند کارشناسی و ارزیابی خسارت را به انجام می‌رسانند. در این حال، امکان مشاهده آنلاین مراحل و اقدامات انجام شده به صورت همزمان در وب سرویس مربوطه، وجود دارد.
 

در همین رابطه مسعود بادین مدیرعامل بیمه آسیا در گفتگو با خبرنگار پول نیوز اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و استفاده از ابرازهای پیشرفته در صنعت بیمه، این شرکت دو اقدام مهم را دستور کار خود قرار داده است که در بیمه های درمان، فروش بیمه نامه به صورت آنلاین انجام می شود.

 

وی افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت در این شرکت از طریق سامانه پرداخت خسارت سیار بیمه آسیا، آنلاین صورت می گیرد که بخشی از تردد مردم به شرکت از این طریق کاهش می یابد.

 

مدیرعامل بیمه آسیا در ادامه بیان کرد: سایتی برای بیمه گذاران این شرکت معرفی شده است که زمانی که دچار خسارت می شوند، با این سامانه تماس گرفته و نیروهای شرکت برای ارزیابی خسارت به محل وقوع حادثه رفته و خسارت را ارزیابی می کنند بنابراین در این صورت نیازی نیست که فرد به شرکت بیمه مراجعه کند.

 

بادین ابراز کرد: در صورتی که از خودروی فرد خسارت دیده بازدید شد نیازی نیست فرد به شرکت مراجعه کند و خسارت بعد از آن که آماده پرداخت شد باتوجه به دریافت شماره شبا از فرد خسارت دیده، خسارت را به فرد واریز می کنند.

 

گفتگو از سحر گلی زاده

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: