April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۷۳۴۹
۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷
0
سخنگوی شرکت نفتی اگزون موبیل اعلام کرد که این شرکت آمریکایی پس از تصمیم درباره برنامه اخراج داوطلبانه نیروهای خود در استرالیا در حال ارزیابی تعدیل نیرو در شعب دیگر این شرکت در سراسر جهان است.

شرکت نفتی آمریکایی در حال تعدیل نیرو در سراسر جهان است

به گزارش پول نیوز  به نقل از رویترز، سخنگوی شرکت نفتی اگزون موبیل روز چهارشنبه اعلام کرد که این شرکت آمریکایی پس از تصمیم درباره برنامه اخراج داوطلبانه نیروهای خود در استرالیا در حال ارزیابی تعدیل نیرو در شعب دیگر این شرکت در سراسر جهان است.

 

اگزون موبیل آخرین شرکت نفتی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا و کاهش بی سابقه تقاضا برای سوخت، دست به تعدیل نیروهای خود زده است.

 

این شرکت هزینه سرمایه ای خود را در سال جاری 30 درصد کاهش داده و به حدود 23 میلیارد دلار رسانده است و در ماه آگوست اعلام کرده بود که پس از گزارش های ضرر و زیان در سه ماهه اول و دوم، به منظور دفاع از سود سهام خود هزینه های سرمایه ای و همچنین عملیاتی خود را کاهش خواهد داد.

 

کِیسی نورتون، سخنگوی این شرکت که در شهر ایروینگ در ایالت تگزاس آمریکا مستقر است، در یک ایمیل گفت: ما در حال ارزیابی و سنجش کارایی نیروهای خود به صورت کشور به کشور هستیم تا کسب و کار این شرکت را به اندازه مناسب برسانیم و آن را برای آینده قوی تر کنیم.

 

این اظهارات در حالی صورت گرفت که شرکت اگزون موبیل در ماه ژوئیه به رویترز گفته بود که به دلیل شیوع کرونا هیچ برنامه ای برای اخراج کارکنان ندارد و هدف گذاری درصدی برای تعدیل نیروی کار خود از طریق بررسی کارمندان در سال جاری نیز انجام نداده است.

این شرکت روز چهارشنبه اعلام کرد که بررسی پروژه فعلی و آینده خود را در استرالیا به پایان رسانده است و در صدد خروج داوطلبانه نیروهای خود از این شرکت است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: