در گفتگو با پول نیوز مطرح شد:
کد خبر: ۳۳۷۳۸۲
۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
0
مدیرعامل بیمه تجارت نو بیان کرد: این شرکت توانست با یک برنامه ریزی دقیق و به موقع، سود آوری بسیاری را از محل سرمایه گذاری خود ایجاد کند به طوری که این شرکت در سال ۹۸، جزو برترین شرکت‌ها در سودآوری و میزان بازدهی دارایی بود.
نیما نوراللهی مدیرعامل بیمه تجارت نو
نیما نورالهی مدیرعامل بیمه تجارت نو در گفتگو با خبرنگار پول نیوز در خصوص عملکرد این شرکت در سال ۹۸ گفت: با توجه به شرایت دشوار در کشور، این شرکت توانسته با برنامه ریزی دقیق و پشتکار بسیار تیم اجرایی، عملکرد خوبی را در سال ۹۸ به ثبت برساند.

وی افزود: در سال گذشته ۲ میلیون واحد مسکونی کمیته امداد امام خمینی تحت پوشش بیمه‌های آتش سوزی و سیل این شرکت قرار داشتند که در سیل فروردین ماه سال ۹۸، بیش از ۵۰ هزار پرونده خسارت، بررسی و ارزیابی شد که در مجموع ۸۰ میلیارد تومان خسارت پرداخت شد.

نوراللهی عنوان کرد: این شرکت توانست با یک برنامه ریزی دقیق و به موقع، سود آوری بسیاری را از محل سرمایه گذاری خود ایجاد کند به طوری که این شرکت در سال ۹۸، جزو برترین شرکت‌ها در سودآوری و میزان بازدهی دارایی بود.

مدیرعامل بیمه تجارت نو مطرح کرد: این شرکت توانسته در سال ۹۸ هم خسارت‌های سیل را به موقع پرداخت کند و هم تعهد خود را به سهامداران و سایر ذی نفعی‌ها از طریق بازدهی بالایی که در دارایی‌ها ایجاد شد، عمل کند.

نوراللهی ابراز کرد: باتوجه به اقدامات صورت گرفته و برنامه ریزی‌ها برای سال ۹۹ در حوزه IT، سود آوری این شرکت در سال ۹۹ بیش از سال ۹۸ خواهد بود.
 

                     
گفتگو از سحر گلی زاده

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: