April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۷۴۰۷
۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
0
عیسی امامی، عضو هیات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران، در سفري يک روزه به استان قم ، ضمن حضور در نشست هم انديشي کارکنان شعب و دواير ستادي استان، بر شناخت صحيح بازارها و همچنين تدوين راهكارهاي مناسب و قابل اجرا در خصوص كسب سهم منطقي از نقدينگي جامعه تأكيد كرد.

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، در این نشست که نجدی، مدير امور استانهاي بانک نيز حضور داشت، عملکرد چند ماهه شعب در سال جاري از حيث منابع قرض الحسنه جذب شده ، مصارف و تسهيلات پرداختي و همچنين ميزان مطالبات و معوقات بررسي و نسبت به شناسايي نقاط ضعف و قوت عملكرد و فعليت بخشي به ظرفيتهاي جديد، رهنمودهاي لازم به همكاران ارائه شد.

عضو هیات مدیره بانک مهر ایران با تقدیر از تلاشهاي صورت گرفته توسط واحدهاي صف و ستاد استان و تحقق درصد بالايي از اهداف ابلاغي در شاخص هاي مختلف، جايگاه ارزنده بانک در عرصه اقتصادي و شبکه پولي و بانکي جامعه را مورد اشاره قرار داده و خاطر نشان كرد: هرچه اشراف اطلاعاتي دقيق تر و جامع تري بر موقعيت خود در بازارها داشته باشيم، مسلماً بهتر خواهيم توانست نقاط ضعف و قوت عملكرد خود را شناخته و با بازتحليل كارشناسي آنها و رفع نواقص و موانع، علاوه بر كاهش هزينه هاي دسترسي به اهداف و البته سرعت بخشي محسوس به اين فرآيند، سهم بيشتر و مؤثرتري از بازار پولي و مالي كشور تصاحب كنيم.

عیسی امامی در ادامه «نقدینگي»، «تورم»، «نرخ تسعير ارز»، «بازارهاي موازي» و «رفتارهاي اجتماعي» را چالش هاي ۵ گانه اقتصاد ايران برشمرده و افزود: در مواجهه با اين چالشها، آنچه موفقيت و مانايي بانک را تضمين مي کند، بي ترديد داشتن اطلاعات به هنگام از بازارهاي پولي و مالي و تجزيه و تحليل صحيح آنهاست.
وی هوشمند سازی اقتصاد را تکلیف امروز و نیاز مبرم فرداي کشور دانسته و بر حرکت همه جانبه به سمت بانکداري هوشمند به عنوان ركن بي بديل تحقق اين مهم تأكيد كرد.

در این نشست، نجدی مدیر امور استان های بانک مهر ايران نيز با تبيين راهبردهاي عملياتي بانک در سال ۹۹، «پياده سازي بانکداري هوشمند» را مسئوليت بزرگ محوله به اين بانک از سوي وزارت امور اقتصادي و دارايي و نخستين اولويت بانك در سال جاري عنوان كرد و افزود: تحقق بانكداري تمام هوشمند مستلزم ايجاد زيرساخت هاي نرم افزاري و سخت افزاري است كه خوشبختانه گام هاي بسيار بلند و اساسي در اين خصوص برداشته شده و از اين حيث، بانك مهر ايران در وضعيت بسيار مطلوبي قرار دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: