کد خبر: ۳۳۷۴۳۲
۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
0
در سفر اخیر مقامات صهیونیست به امارات دو طرف اعلام کردند برای همکاری در حوزه های مالی و سرمایه گذاری یک کمیته مشترک ایجاد کنند.

برنامه صهیونیست ها و اماراتی ها برای همکاری اقتصادی و سرمایه گذاری

به گزارش پول نیوز  به نقل از رویترز، رژیم صهیونیستی طی بیانیه ای اعلام کرد که در سفر اخیر این مقامات به امارات دو طرف تئافق کردند تا در راستای همکاری در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری یک کمیته مشترک ایجاد کنند.

 

در ادامه طرح امارات برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیأتی از این رژیم طی روزهای کذشته به امارات سفر کرد.

 

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، اعلام کرده است که نمایندگان دو طرف در این رابطه تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

 

نتانیاهو در این باره گفت یکی از موضوعات مورد توجه در توافق همکاری بین دو طرف توسعه روابط در حوزه خدمات مالی و از بین بردن موانع برای سرمایه گذاری بین دو طرف بوده است.

 

وی تاکید کرد که امارات و رژیم صهیونیستی قرار است در حوزه خدمات بانکی و پرداخت با یکدیگر مشارکت کنند.

 

از طرف دیگر دفتر دولتی سرمایه گذاری ابوظبی، و دفتر سرمایه گذاری اسرائیل که بخشی از وزارت اقتصاد رژیم صهیونیستی به شمار می روند توافق کردند تا با یکدیگر به صورت رسمی همکاری کنند.

برنامه صهیونیست ها و اماراتی ها برای همکاری اقتصادی و سرمایه گذاری

 

زیباایگر، رئیس دفتر سرمایه گذاری اسرائیل، اخیرا با مونیرا هشام الکتب، رئیس بخش توسعه فعالیت های دفتر سرمایه گذاری ابوظبی به صورت مجازی با یکدیگر دیدار کرده و قرار است در ماه سپتامبر دیدارهای بیشتری برگزار شود.

 

ایگر طی بیانیه ای اعلام کرد اکوسیستم اسرائیل فرصت های زیادی را برای ارائه به اقتصاد امارات در زمینه نوآوری، علوم، فناوری های پاک، فناوری کشاورزی و حوزه انرژی دارد.

 

طارق بن هندی، مدیر دفتر سرمایه گذاری ابوظبی نیز گفت که این دفتر زمینه ارتباط نظام اقتصادی ابوظبی با رژیم صهیونیستی را فراهم خواهد کرد و طی ماه های آینده به دنبال یافتن فرصت های بیشتر همکاری خواهد بود.

به نظر می رسد اسرائیلی ها در تلاش هستند تا با ارائه مشوق های اقتصادی به سرعت کام اماراتی ها را از عادی سازی روابط با آنها شیرین کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: