توصیه مسئول عرضه و پذیرش کارگزاری بانک ملت به مردم؛
کد خبر: ۳۳۷۴۸۶
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
0
مسئول عرضه و پذیرش کارگزاری بانک ملت بیان کرد: اگر مردم با دانش کافی وارد این بازار شده و برای بلند مدت سرمایه گذاری کنند، هیچ وقت متضرر نمی شوند.
 محمد صالحی، مسئول عرضه و پذیرش کارگزاری بانک ملت
محمد صالحی، مسئول عرضه و پذیرش کارگزاری بانک ملت در گفتگو با خبرنگار پول نیوز در خصوص وضعیت کنونی بازار سهام گفت :با توجه به روند کاهشی به وجود آمده در بازار سهام از مرداد ماه، فضای ترس و هیجان در میان سرمایه گذاران حاکم شده است البته در این میان شاهد حمایت های معنوی دولت بودیم همچون تخصیص منابع صندوق به منظور حمایت بازار، الزام شرکتهای فعال به وجود بازارگردان ، اعلام سیاست انبساطی مالی در بودجه سال بعد ،تسریع انتشار اوراق اختیار فروش تبعی از سوی سازمان بورس وغیره اما از آنجایی که رشد و بازگشت بازار در شرایط اطمینان سرمایه گذاران حاصل می گردد در حال حاضر این احساس قابل مشهود نیست.

وی افزود: سرمایه گذارانی که به تازگی وارد بازار سهام شده اند همچنان بر اساس فضای هیجانی و ترس، معاملات خود را انجام می دهند در شهریور شاهد رشد متغیر های تاثیر گذار همچون دلار نیمایی و قیمت کالا ها در بازار جهانی بودیم که این می تواند مستقیما بر درامد برخی از صنایع صادراتی که در حال حاضر در بازار فعال می باشند تاثیر گذار باشند اما واکنش معاملاتی سرمایه گذاران خرد در بازار سهام برایند متفاوتی با فضای تحلیلی نشان میدهد.

صالحی اظهار کرد: استقبال مردم از بازار سرمایه با حمایت‌های دولت از این بازار ارتباط دارد و مردم باید دید خود را از سرمایه گذاری کوتاه مدت و بازدهی بسیار در این بازه زمانی، عوض کرده و با تحلیل‌های بنیادیو یا با کمک از خبرگان این حوزه برای بلند مدت سرمایه گذاری کنند.
 
وی ادامه داد: اگر بخواهیم صرفا با تحلیل روانشناسی مالی نیز به بازار نگاه کنیم، بازار تا زمانی که اطمینان خاطر سرمایه گذاران خود را دوباره جلب نکند، تا زمانی که منفی است نمی‌توانیم بازگشتی را برای آن متصور باشیم. به عبارت دیگر تا زمانی که شاهد ورود جریان نقد سرمایه گذاران همانند روز‌های ابتدای سال نباشیم نمی‌توانیم شاهد بازگشت بازار و شروع حرکت رشدی بازار باشیم.
 
مسئول عرضه و پذیرش کارگزاری بانک ملت مطرح کرد: اگر مردم با دانش وارد این بازار شده و برای بلند مدت سرمایه گذاری کنند، باعث می‌شود دیگر دچار هیجان زدگی و ضرر مالی ناشی از آن نشوند و در بلند مدت از سود سرمایه گذاری خود کمال بهره را ببرند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: