معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی تشریح کرد:
کد خبر: ۳۳۷۵۸۷
۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
0
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی گفت: کلیه اقدامات لازم جهت تسریع در اجرای دستور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی جهت افزایش حدود ۳۰درصدی حقوق و افزایش مدت قرارداد کارکنان شرکتی این سازمان آغاز شده است.

تاکید سالاری بر اجرای افزایش 30 درصدی حقوق و افزایش مدت قرارداد کارکنان شرکتی تأمین اجتماعی

 

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، هادی زبده شیرکوهی اظهار داشت: با توجه به متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی از محل وصول بخشی از مطالبات این سازمان از دولت و همچنین مصوبه شورای حقوق و دستمزد مبنی بر افزایش فوق‌العاده موضوع فصل پنجم آیین نامه استخدامی سازمان تأمین اجتماعی برای تمامی کارکنان؛ بهبود شرایط شغلی و قراردادی همکاران شرکتی شاغل در شرکت کار و تأمین و سایر شرکتها نیز پیگیری و با حمایت و موافقت مدیرعامل محترم سازمان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: بر اساس دستور سالاری تمهید مقدمات، محاسبات و نهایتا اعمال افزایش حدود 30 درصدی حقوق کلیه همکاران شرکتی ترجیحا به موازات اجرای طبقه بندی مشاغل در اسرع وقت انجام خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی افزایش مدت زمان قرارداد شرکت با همکاران مذکور را از دیگر موارد در دستور کار این معاونت برشمرد و گفت: افزایش دوره زمانی قرارداد برای مشاغل دائمی قابل اجرا خواهد بود.

زبده شیرکوهی گفت: حقوق کارکنان شرکتی در ماه جاری به صورت علی الحساب با محاسبه معادل تقریبی افزایش پیش‌بینی شده پرداخت می‌شود و از ماه آینده افزایش پیش‌بینی شده به طور کامل محاسبه و در حقوق ماهیانه این افراد اعمال می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: