کد خبر: ۳۳۷۵۹۳
۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
0
بانک کارآفرین با هدف تکریم و قدردانی از کادر درمان و به منظور پاسداشت تلاش‌های جامعه پزشکی، جهت ارائه تسهیلات به افراد واجد شرایط، با بیمارستان‌های امام سجاد (ع) و کیان تفاهمنامه امضا کرد.

بانک کارآفرین با بیمارستان امام سجاد (ع) و بیمارستان کیان تفاهمنامه امضا کرد

 

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، بر اساس این گزارش، موضوع این تفاهمنامه‌ها اعطای تسهیلات به اشخاص معرفی شده از سوی بیمارستان‌های سجاد و کیان در قالب تسهیلات طرح‌های صبا، ارزش سلامت و جعاله تعمیر مسکن خواهد بود.

لازم به ذکر است که افراد موردنظر باید دارای مجوز پروانه اشتغال از نظام پزشکی و همچنین دارای صلاحیت اعتباری بر اساس دستورالعمل‌های اعتباری بانک کارآفرین و بانک مرکزی باشند.

گفتنی است بانک کارآفرین با هدف پاسخگویی به نیازهای جامعه پزشکی و به ‌منظور ارائه راه‌حل‌های نوین بانکی، اقدام به استقرار باجه‌‌های خدمات بانکی در بیمارستان‌ها نموده و همچنین در کنگره‌های علمی جامعه جراحان ایران، حضور مستمر داشته است.

مشتریان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این طرح می‌توانند با مرکز تماس این بانک به شماره 23350-021 تماس حاصل نمایند. همچنین شعبه طالقانی شرقی در خصوص تفاهمنامه بیمارستان امام سجاد و شعبه قلهک در خصوص تفاهمنامه بیمارستان کیان پاسخگوی سوالات مشتریان خواهند بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: