کد خبر: ۳۳۷۶۰۴
۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
0
در سیزدهمین دوره معرفی کارآفرینان برتر استان تهران شرکت دانش بنیان پارت به عنوان کارآفرین برتر معرفی شد.
به گزارش پول نیوز، سیزدهمین دوره معرفی کارآفرینان برتر استان تهران با حضور محسنی بندپی استاندار تهران برگزار شد که در این جلسه از شرکت‌های برتر در حوزه صنعت، خدمات و کشاورزی به عنوان کارآفرینان برتر تقدیر شد.

محسنی بندپی استاندار تهران نیز در این مراسم با تقدیر از تلاش کارآفرینان در راستای بهبود وضعیت اقتصادی کشور، کارآفرینان را فرماندهان نبرد اقتصادی معرفی کرد.

دکتر علی‌ رسولی‌زاده مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان پارت نیز در این مراسم ضمن دریافت تندیس کارآفرین برتر استان گفت: هر بار وضع تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی بیشتر شده ما از خودمان سوال کردیم چطور می‌توانیم کمک بیشتری کنیم؟

وی افزود: ما در شرکت دانش بنیان پارت این مأموریت را انتخاب کرده‌ایم که «دستیار هوشمند اقتصادی مردم» باشیم. لذا با استفاده از متخصصان هوش مصنوعی، سامانه‌های متنوعی را طراحی و پیاده‌سازی کردیم.

رسولی زاده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، مبنی بر اینکه برای نوآوری علمی، دو چيز لازم است: اول قدرت علمی و دوم جرأت علمی؛ برای همه فعالان و کارآفرینان کشور این دو را آرزو کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: