April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۷۶۴۹
۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵
0
گزارش یک موسسه تحقیقاتی نشان داد که بازار جهانی وسایل الکترونیکی که قابل پوشیدن هستند شاهد افزایش حضور مارک های چینی در سه ماهه دوم سال سال ۲۰۲۰ بوده است.

افزایش حضور مارک‌های چینی در بازار وسایل الکترونیکی در سال ۲۰۲۰

به گزارش پول نیوز به نقل از شینهوا، گزارش یک موسسه تحقیقاتی نشان داد که بازار جهانی وسایل الکترونیکی که قابل پوشیدن هستند شاهد افزایش حضور مارک های چینی در سه ماهه دوم سال سال 2020 بوده است.

 

بر اساس گزارش موسسه تحقیقات بازار جهانی موسوم به "شرکت بین المللی داده ها"، شرکت فناوری آمریکایی اپل، شرکت فناوری چینی هواوی و شیائومی طی سه ماهه دوم در رأس این بازار جهانی بودند.

 

صادرات محصولات هوشمند پوشیدنی هواوی با افزایش 58 درصدی به 10.9 میلیون واحد رسید که در مقایسه با سایر مارک ها بیشترین رشد سالانه را داشت. در حالی که محصولات شیائومی با رشد 13.5 درصدی به 10.1 میلیون رسیده است.

 

این محصولات الکترونیکی عمدتاً شامل هدفون و هندزفری، مچ بند و ساعت های هوشمند هستند. هدفون ها و هندزفری ها 60 درصد از کل این بازار را به خود اختصاص داده اند.

 

شرکت بین المللی داده ها که در سال 1964 تاسیس شد، یک ارائه دهنده جهانی اطلاعات بازار، خدمات مشاوره ای و رویدادهای فناوری اطلاعات، ارتباطات از راه دور و بازارهای فناوری مصرف کننده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: