کد خبر: ۳۳۷۶۷۹
۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵
0
کره جنوبی قصد دارد در این هفته برای کمک به بخش های آسیب پذیرتر جامعه از جمله کارگران کم درآمد و مشاغل خصوصی، از پارلمان تقاضای ۷.۵ تریلیون وون (۶.۳ میلیارد دلار) بودجه اضافی کند.

کره جنوبی بودجه 6.3 میلیارد دلاری اضافی برای کمک به آسیب دیدههای کرونایی تقاضا می کند

به گزارش پول نیوز به نقل از بلومبرگ، کره جنوبی قصد دارد در این هفته از مجلس تقاضای 7.5 تریلیون وون (6.3 میلیارد دلار) بودجه اضافی کند. این چهارمین بار است که دولت کره جنوبی در سال جاری میلادی بودجه اضافی می‌گیرد تا بتواند با اوج دوباره همه‌گیری ویروس کرونا مقابله کند.

 

سخنگوی حزب حاکم پس از جلسه‌ای بین رئیس حزب دموکرات، نخست وزیر کره جنوبی و وزیر دارایی این کشور گفت در حالی که کره جنوبی در ماه مه به تمام خانواده ها پول نقد اهدا کرده، از صندوق های جدید برای کمک به بخش های آسیب پذیر تر جامعه از جمله کارگران کم درآمد و مشاغل خصوصی استفاده خواهد شد.

 

این بودجه اضافی که جدیداً درخواست شده کوچکتر از بودجه های قبلی در سال جاری میلادی است و از فروش اوراق بهادار دولتی به دست می آید.

 

کره جنوبی در 1961 چهار بودجه اضافی اختصاص داده بود که نشان دهنده عمق وخامت شرایط فعلی است.

 

167 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در روز یکشنبه در کره جنوبی گزارش شد. پس از اتخاذ اقدامات شدید فاصله گذاری اجتماعی در ماه گذشته، این چهارمین روز پیاپی است که تعداد موارد جدید ابتلا به زیر 200 نفر می‌رسد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: