کد خبر: ۳۳۷۹۱۱
۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
0
داده های اداره آمار کره جنوبی نشان داد که با ادامه بحران مالی کرونا، اشتغال در این کشور برای شش ماه متوالی تا ماه اوت کاهش یافته است.

کاهش اشتغال در کره جنوبی برای ششمین ماه متوالی

به گزارش پول نیوز به نقل از شینهوا، داده های اداره آمار کره جنوبی روز چهارشنبه نشان داد که با ادامه بحران مالی کرونا، اشتغال در این کشور برای شش ماه متوالی تا ماه اوت کاهش یافته است.

 

بر اساس گزارش اداره آمار کره جنوبی، تعداد افراد شاغل در ماه آگوست 27 میلیون و 85 هزار نفر بود که نسبت به سال قبل 274 هزار نفر کمتر شده است.

 

آمار اشتغال این کشور برای ششمین ماه متوالی با کاهش 195 هزار نفری شاغلین در ماه مارس، 476 هزار نفری در ماه آوریل، 392 هزار نفری در ماه مه، 352 هزار نفری در ماه ژوئن و 277 هزار نفری در ماه ژوئیه به کاهش خود ادامه داد.

 

سرعت سقوط آمار اشتغال پس از رسیدن به اوج خود در ماه آوریل کاهش یافت، اما این آمار ممکن است با موج جدید کرونا در کره جنوبی در ماه سپتامبر سریعتر کاهش یابد.

 

تعداد موارد تأیید شده ابتلا به کرونا از تاریخ 14 آگوست به دلیل گردهمایی های مذهبی و یک تجمع گسترده در مرکز کلان شهر سئول در تاریخ 15 آگوست، افزایش سه رقمی داشته است.

 

موج جدید بیماری کووید-19 در داده های اشتغال ماه اوت منعکس نشده چرا که بررسی مشاغل از تاریخ 9 الی 15اوت انجام شده است.

 

بر اساس این گزارش، مردم کره به میزان زیادی از فعالیت های خارج از خانه، مانند خرید از مغازه ها و بیرون غذا خوردن، اجتناب کرده و ضربه سختی به صنعت خدمات وارد کرده اند.

 

تعداد شاغلین موجود در بخش عمده فروشی و خرده فروشی کره جنوبی در ماه آگوست نسبت به یک سال گذشته 176 هزار نفر کاهش یافت.

 

این در حالی است که آمار شاغلین در بخش خدمات غذاخوری و اقامتگاه و بخش خدمات آموزشی به ترتیب 169 هزار و 89 هزار نفر کاهش یافت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: