کد خبر: ۳۳۷۹۸۸
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
0
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تسهیلات به سه هزارنفر متقاضی پرداخت شده است، گفت: وام ودیعه مسکن زیر ۳۰ میلیون تومان بدون ضامن و بالای ۳۰ میلیون تومان با یک ضامن، پرداخت می‌شود.
به گزارش پول نیوز، «محمد اسلامی» افزود: روند کند پرداخت وام ودیعه مسکن به دلیل نبود شیوه عملکرد مشخص توسط بانک‌ها بوده که اواخر در ستاد ملی کرونا در این زمینه تصمیم گیری شد.

وی اضافه کرد: برای کمک به متقاضیان، هفته پیش به شکل رسمی مصوبه‌هایی را برای سهولت در روند پرداخت تسهیلات ایجاد شد و متقاضیانی که تمایل داشته باشند در مدت  سه سال  بازپرداخت این تسهیلات را انجام دهند، می‌توانند از این مصوبه استفاده کنند.

وزیر راه وشهرسازی اعلام کرد: با توجه به اینکه بسیاری از مستاجران قادر به پرداخت اقساط وام ودیعه مسکن و این تسهیلات نیستند، مصوبه به گونه‌ای تنظیم شد تا متقاضیان کارمزد اقساط را پرداخت کنند و این موضوع در ستاد ملی مبارزه با کرونا مطرح و با دو مصوبه  تصویب شد.

به گفته اسلامی، شرایط به گونه‌ای شده که چنانچه متقاضیان، چک برگشتی داشته باشند، مشکلی برای دریافت وام ندارند و چنانچه کسی تمایل داشت، تسهیلات را تقسیط و سه ساله پرداخت کند به راحتی بتواند اینکار را انجام دهد.

 وی افزود: اکنون ۱۲ هزارو ۵۰۰ نام کاربری  و پسورد طراحی شده و همه بانک‌های عامل  به سامانه متصل شده‌اند و تاکنون سه هزار نفر تسهیلات دریافت کرده  و سرعت پرداخت تسهیلات افزایش یافته است.

وزیر راه وشهرسازی تصریح کرد: روان‌سازی و تسهیل گری برای دریافت تسهیلات انجام شده و مصوبه هم در این زمینه صادر شده که موثر است.

اسلامی گفت: ۸۹ درصد از اسباب کشی ها با مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا در حوزه اجاره متوقف شده و مصوبه نقش موثری در ایجاد ثبات در بازار اجاره داشته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: