کد خبر: ۳۳۸۰۸۷
۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
0
شرکت سرمایه‌گذاری سبحان در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۹ (حسابرسی شده)، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۹۶۲ ریال کنار گذاشت که نسبت به گزارش حسابرسی نشده تغییری نداشته است.

به گزارش پول نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری سبحان با سرمایه یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۱ تیرماه ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری سبحان در دوره یاد شده، مبلغ ۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد و ۷۵۴ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۹۶۲ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش  ۱۶۲ درصدی برخوردار است.

شرکت سرمایه‌گذاری سبحان سود انباشته پایان سال را با افزایش ۱۶۱ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، ۳ هزار و ۸۲ میلیارد و ۹۰۶ میلیون ریال اعلام کرده است.

در گزارش حسابرسی شده این شرکت بورسی نسبت به گزارش حسابرسی نشده آن در دوره یاد شده، تغییری مشاهده نمی شود.

یادآوری می‌شود "وسبحان" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ تیر ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۷۵۰ ریال و سود خالص را ۹۷۵ میلیارد و ۲۹۸ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری سبحان در دوره یاد شده، با افزایش یک هزار و ۱۶۰ میلیارد و ۲۸۱ میلیون ریال به ۳ هزار و ۴۱۶ میلیارد و ۱۸۹ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۷۳۴ میلیارد و ۱۸۳ میلیون ریال معادل یک هزار و ۷۴۶ میلیارد و ۶۱۷ میلیون ریال محاسبه شد.

"وسبحان" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲ هزار و ۱۸۵ میلیارد و ۷۹۷ میلیون ریال به مبلغ معادل ۳ هزار و ۶۱۴ میلیارد و ۲۱۲ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ یک هزار و ۴۲۸ میلیارد و ۴۱۵ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری سبحان طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۴۰۸ میلیارد و ۱۲۳ میلیون ریال خریداری کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: