کد خبر: ۳۳۸۲۳۳
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
0
عربستان سعودی از پانزدهم سپتامبر برخی از پروازهای بین‌المللی خود را از سر می گیرد و به گروه‌های خاصی از شهروندانش اجازه سفر می‌دهد.

عربستان سعودی از پانزدهم سپتامبر برخی از پروازهای بین‌المللی خود را از سر می گیرد

به گزارش پول نیوز به نقل از رویترز، عربستان سعودی از پانزدهم سپتامبر برخی از پروازهای بین‌المللی خود را از سر می گیرد و به گروه‌های خاصی از شهروندانش اجازه سفر می‌دهد.

 

خبرگزاری «اس پی ای» عربستان گزارش داد این کشور از اول ژانویه 2021 تمام محدودیت های سفرهای هوایی، زمینی و دریایی خود را برمی‌دارد.

 

عربستان در ماه مارس برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، تمام پروازهای بین المللی خود را لغو کرد.

 

گروه‌های خاصی که اعلام شده اجازه سفر خواهند داشت عبارتند از کارکنان بخش دولتی و نظامی، دیپلمات ها و خانواده های آنها، اشخاصی که برای مشاغل خصوصی دولتی یا غیر انتفاعی در خارج از کشور کار می‌کنند، تاجران، بیمارانی که نیاز به درمان در خارج از کشور دارند، دانشجویانی که در خارج تحصیل می‌کنند، افراد فعال در گروه‌های بشردوستانه و گروه های ورزشی.

 

شهروندان کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و ساکنین غیر سعودی با حق اقامت معتبر یا دارای ویزای توریستی اجازه دارند از 15 سپتامبر در صورت منفی بودن تست ویروس کرونا وارد عربستان شوند.

 

عربستان سعودی اقدامات سختگیرانه ای برای مهار گسترش ویروس کرونا در ماه مارس وضع کرد که شامل ممنوعیت رفت و آمد 24 ساعته در اکثر شهرها می شد.

 

تا حالا 325651 نفر در عربستان سعودی به بیماری کووید 19 مبتلا شده‌اند و 4268 نفر جان خود را از دست داده اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: