کد خبر: ۳۳۸۴۰۸
۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
0
5 استراتژی طلایی کاهش وزن برای افراد بی اراده

گرفتن رژیم غذایی اراده می خواهد


به گزارش پول نیوز ،تا به حال چند بار یک رژیم را شروع کردید و پس از چند هفته یا چند روز تسلیم شدید و آن را رها کردید؟ ما به این چرخه شروع و رها کردن، سندرم شروع – پایان می گوییم. باید تصمیم خود را بگیریم و به این چرخه که بارها و بارها در حال تکرار است پایان دهیم. این بار که خواستید رژیم بگیرید، اگر می خواهید به اندازه ی کافی به رژیم بچسبید تا نتایجش را ببینید این 5 استراتژی طلایی کاهش وزن را امتحان کنید.

 

اولین استراتژی طلایی کاهش وزن: رنجی که میکشید را بپذیرید


بسیاری از مردم هر رژیمی را که امتحان می کنند با شکست روبرو می شوند. بسیاری از مراکز کاهش وزن و برخی از دکترها دوست دارند با انکار سختی کاهش وزن، مثبت اندیشی را به فرد القا کنند. اما بالاخره باید با واقعیت روبرو شد. اگر میخواهید متناسب شوید، باید رنج را تحمل کنید، چه دوست داشته باشید چه نه. این ساده ترین راه است.

 

دومین استراتژی طلایی کاهش وزن: بهانه گیری نکنید


هیچ بهانه ای نمی تواند در مسیر کاهش وزن شما اختلال ایجاد کند. بدنی که در حال حاضر دارید ترکیبی از عدم آمادگی، ورزش نکردن، انتخاب ضعیف غذاها، غذا خوردن احساسی و دیگر عادات غلط است. ژنتیک در کاهش وزن تاثیری دارد؟ بله. آیا خانم ها برای کاهش وزن کارشان سخت تر از مردان است؟ البته. آیا مشکلات عاطفی اساسی موانعی اضافی برای رسیدن به وزن مناسب برای بعضی افراد است؟ قطعا همینطور است. مهم نیست برای هرکدام از ما کاهش وزن چقدر سخت یا آسان باشد، چیزی که مهم است این است: میشود وزن کم کرد.

 

پیشنهاد برنافیت: روانشناسی تغذیه دانشی موثر در روند کاهش وزن

 

سومین استراتژی طلایی کاهش وزن: متعهد شوید


رژیم گرفتن در اصل جنگ اراده است. مبارزه خودتان بر علیه خودتان. خود قدیمی میخواهد راحت غذا بخورد و عادات قدیمی را حفظ کند. در مقابلش خود جدید در تلاش برای ظهور و ایجاد یک زندگی سالم است. اگر قوی باشید و با دیدن نتایج کاهش وزن انگیزه بگیرید، خود جدید این شانس را دارد تا به مبارزه ادامه دهد. همه چیز به تعهد و اینکه چه مقدار دوست دارید وزنتان را کم کنید بستگی دارد. باید با 100درصد تعهد شروع به کار بکنید. اگر با99 درصد تعهد وارد مبارزه شوید مطمئن باشید میبازید.

 

چهارمین استراتژی طلایی کاهش وزن: اعتماد بنفس داشته باشید


یکی از مشکلات بزرگ دنیای امروز این است که افراد مسئولیت رفتار و کارهای خود را بر عهده نمیگیرند. وقتی چاق میشویم به دنبالش انواع بیماری ها نیز به سراغمان می آیند و خانواده باید هزینه ی این اشتباهات را بپردازد. راه حل این مشکل این است که از نظر احساسی رشد کنیم، از ناله کردن درباره اضافه وزن دست برداریم و مشکل را حل کنیم. باید تمام مسئولیت اضافه وزنمان را بعهده بگیریم، خود را ببخشیم و قسم بخوریم که به تناسب اندام میرسیم. این یعنی دریابیم که خودمان مشکل نیستیم بلکه راه حل هستیم.

 

پنجمین استراتژی طلایی کاهش وزن: نگویید رژیم بی تاثیر است


بزرگترین دروغ دنیا درباره کاهش وزن این است که بگوییم: ” رژیم بی تاثیر است” ( البته منظور از رژیم، رژیمی متعادل و سالم است ). حتی برخی در جامعه پزشکی نیز این دروغ را باور دارند، که تنها باعث چاقتر شدن بیشتر چاق ها میشود. یک رژیم سالم غذایی دستوراتی معقول به فرد میدهد و او با انجام این دستورات در مسیر منافع خود پیش میرود. رژیم های متعادل همیشه عملی هستند.

 

حتما بخوانید: رژیم غذایی ترسناک نیست!

بیشتر اوقات این افراد هستند که کامل برنامه را انجام نمی دهند و این به معنای آن نیست که برنامه کامل عمل نمیکند. رژیم ها مانند بودجه هستند – اگر کامل از آن استفاده کنید به شدت تاثیر گذار خواهند بود. مشکل اصلی در اجرای برنامه افکار ما است. تا زمانی که باور داشته باشید برنامه کار نمیکند مشکل ادامه دارد، بیشتر افراد اینگونه فکر میکنند چون این تفکر به آنها کمک میکند اشتباهات خود را نبینند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: