کد خبر: ۳۳۸۵۳۷
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰
0
زندگی در آمریکا سخت تر خواهد شد چون شهروندان عادی فرصت‌های کمتری برای بهبود اقتصادی خواهند داشت. نبود اطمینان جهانی به دلار آمریکا قدرت خرید آمریکایی ها را پایین آورده و استاندارد زندگی آنها را کاهش می دهد.

اقتصاد آمریکا زیر فشار سنگین بدهی و افزایش قدرت چین رو به سقوط است

به گزارش پول نیوز به نقل از راشا تودی، بزرگترین اقتصاد دنیا نشانه‌هایی از رکود زیر بار بدهی سنگین را نشان می دهد که مانع رشد اقتصادی آن شده است.

 

ری دالیو، میلیاردر مشهور آمریکایی و موسس شرکت بریج واتر گفت زندگی در آمریکا سخت تر خواهد شد چون شهروندان عادی فرصت‌های کمتری برای بهبود اقتصادی خواهند داشت. طبق گفته این سرمایه گذار ،یک عامل دیگر نبود اطمینان جهانی به دلار آمریکاست که قدرت خرید آمریکایی ها را پایین آورده و استاندارد زندگی آنها را کاهش می دهد.

 

دالیو گفت در حال حاضر نظام سرمایه داری که زیرساخت اقتصاد آمریکاست، به درستی کار نمی کند و برای همه کارآمد نیست.

 

وی اضافه کرد:« نظام سرمایه داری برای افزایش و ایجاد بهره وری جهت بالا بردن اندازه اقتصاد مفید است. این نظام فاصله طبقاتی ایجاد می کند که برای سیستم خطرناک است».

 

فراهم کردن فرصت های بیشتر برای آمریکایی های بیشتر جهت رشد فردی و امنیت مالی اتخاذ نکند، پیامدهای آن برای کشور بسیار دردناک خواهد بود. آنچه اتفاق می افتد یک رکود اقتصادی به همراه افزایش فاصله طبقاتی و بالا رفتن قدرت چین در به چالش کشیدن قدرت آمریکاست.

 

وی توضیح داد موقعیت نسبی آمریکا در جهان که در 1945 بر همه چیز تسلط داشت نزول کرده و نشانه های نگران کننده‌ای دارد.

 

« آمریکا بدهی بالایی دارد که باعث رکود بیشتر اقتصاد می‌شود، بنابراین برای موفقیت باید زیرساخت‌های بدهی را تغییر داد».

منبع:تسنیم

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: