April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۸۵۷۴
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
0
مدیر عامل بیمه امید بیان کرد: امروزه استارت آپ های بیمه ای در کشور، بازوی کمک برای این صنعت محسوب می شوند و امیدواریم از طریق این استارت آپ ها، ضریب نفوذ بیمه در کشور افزایش یابد.
استارت آپ‌های بیمه‌ای
علی اکبر اکرامی مدیر عامل بیمه امید درباره فعالیت استارت آپ های بیمه ای در صنعت بیمه کشور به خبرنگار پول نیوز گفت: اگر در کشور ما از هر ابزاری برای توسعه فرهنگ بیمه و رواج فروش بیمه نامه در کشور استفاده شود، بر ضریب نفوذ بیمه اثر گذار است و باعث افزایش این ضریب در کشور می شود.

وی افزود: در قدم اول باید شرکت های بیمه و استارت آپ ها، هماهنگی لازم را با یکدیگر داشته باشند و پس از آن برای راه اندازی و استفاده هرچه سریعتر مردم از این استارت آپ های بیمه ای، زیرساخت های فنی آن به درستی مهیا شود تا مردم دچار سردرگمی نشوند.

اکرامی اظهار کرد کرد: از گذشته تا به امروز مردم به صورت چهره به چهره به خرید بیمه نامه در کشور مشغول بوده اند و عدم اعتماد مردم به خرید اینترنتی و کلاهبرداری ها باعث شده است که مردم خرید بیمه نامه حضوری را به غیر حضوری ترجیح دهند.

مدیرعامل بیمه امید معتقد است که استارت آپ های بیمه ای به شرکت های بیمه و نمایندگان آن ها آسیبی وارد نمی کند و این استارت آپ ها هیچ وقت نمی توانند مردم را مجبور به خرید اینترنتی بیمه نامه از طریق نمایندگان شرکت های بیمه کنند که این امر موجب می شود آنها نسبت به خریدهای اینترنتی اعتماد نداشته باشند.

اکرامی خاطر نشان کرد: گسترش و افزایش ارائه محصولات جدید بیمه ای در کشور به کمک استارت آپ های بیمه ای آمده است و با به‌روز بودن و تنوع محصولات بیمه ای در صنعت بیمه کشور، می توان امیدوار بود که از طریق استارت آپ های بیمه ای، ضریب نفوذ بیمه در کشور هم افزایش می یابد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: