مدیرعامل بیمه آسیا در دیداربا شبکه فروش سرپرستی منطقه سه :
کد خبر: ۳۳۸۵۸۹
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
0
مسعود بادین ، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و هیات همراه در حاشیه برگزاری مجمع فصلی منطقه سه با اعضای انجمن صنفی نمایندگان حقیقی و حقوقی منطقه سه دیدار کردند.

فروش اینترنتی بیمه نامه ها با مشارکت شبکه فروش

 

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا با تبریک موفقیت های اخیر بیمه آسیا به شبکه فروش گفت : موفقیت های به دست آمده به دلیل همدلی کارکنان و تلاش شبکه فروش بزرگ و توانمند بیمه آسیاست ؛باید قدر این همدلی و هم یاری را بدانیم و شخصا قدردان زحمات شبکه فروش حرفه ای بیمه آسیا هستم.

مدیرعامل بیمه آسیا با تاکید بر فروش اینترنتی بیمه نامه ها ، اظهار داشت: باید با آمادگی کامل به این موضوع ورود و چالش های موجود در این بخش را به صورت جدی و با مشارکت شبکه فروش بررسی کنیم.

نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا مشارکت نمایندگان در بحث تبلیغات را ضروری دانست و بیان داشت: نمایندگان باید در این حوزه وارد عمل شوند، از ظرفیت های خود استفاده کنند و به طور حتم شرکت از آنها پشتیبانی خواهد کرد و در این خصوص به مدیریت روابط عمومی ابلاغ گردید با برنامه ریزی و هماهنگی با شبکه فروش، در این راستا اقدام کند.

مسعود بادین با تصریح این موضوع که شبکه فروش باید در سود و زیان شرکت خود را سهیم بداند، گفت: فعالیت نمایندگان باید به صورت جدی آنالیز شود و با شناسایی نمایندگان فعال تر، به صورت مناسب و بهتر از آنان حمایت شود.

مدیرعامل بیمه آسیا با تاکید بر وفاداری نمایندگان ، اظهار داشت : بی تردید در بحث های حمایتی، شرکت از نمایندگان وفادار و متعصب نسبت به بیمه آسیا، به صورت همه جانبه و جدی حمایت خواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: