کد خبر: ۳۳۸۶۵۰
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
0
بانک ملی ایران در پنج ماه نخست امسال بیش از 46 هزار فقره تسهیلات مضاربه با هدف رونق محیط کسب و کار و تامین سرمایه بنگاه های اقتصادی تخصیص داده است.

تامین سرمایه 46 هزار بنگاه اقتصادی با وام مضاربه بانک ملیبه گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، اشخاص حقیقی و حقوقی با تسهیلات مضاربه می توانند سرمایه مورد نیاز خود را جهت انجام فعالیت های تجاری و بازرگانی به منظور خرید و فروش کالا در داخل کشور (بازرگانی داخلی) و خرید و صدور کالا به خارج از کشور (صادرات) تامین کنند.

بر این اساس در مدت مذکور، 46 هزار و 407 فقره تسهیلات مضاربه به ارزش ریالی 41 هزار و 146 میلیارد ریال توسط این بانک پرداخت شده است.

در قالب قرارداد مضاربه، بانک از سود حاصل از فعالیت های مذکور مطابق سهم پیش بینی شده منتفع می شود و مدت این قرارداد نیز متناسب با دوره گردش عملیات (فعالیت تجاری) بنگاه، حداکثر شش ماه و منوط به رعایت ضوابط و مقررات قابل تجدید است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: