کد خبر: ۳۳۸۶۶۳
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
0
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 3 سنت کاهش به 43 دلار و 12 سنت رسید.

نفت جهانی عقب نشینی کرد

 

به گزارش پول نیوز به نقل از رویترز، در حالی که وقوع طوفان در خلیج مکزیک موجب توقف بخشی از تولید نفت آمریکا شده و در عین حال احتمال بازگشت نفت لیبی به بازار و ادامه نگرانی ها از شیوع کرونا بازار را همچنان تحت شعاع خود قرار داده است، قیمت نفت امروز شاهد نوسان محدودی بود.

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 3 سنت کاهش به 43 دلار و 12 سنت رسید. قیمت نفت وست تگزاس اینترمدییت آمریکا هم امروز با 3 سنت افت به 41 دلار و 8 سنت رسید.

تولید کنندگان نفت و گاز در روزهای پایانی هفته مشغول از سرگیری فعالیت های تولیدی خود پس از طوفان هفته گذشته سالی بودند. حدود 17 درصد تولید نفت فراساحلی آمریکا در خلیج مکزیک و حدود 13 درصد تولید گاز این کشور روز شنبه به دلیل وقوع طوفان سالی متوقف شده بود.

در لیبی، شرکت ملی نفت این کشور حالت فورس ماژور را در مورد بنادر و تاسیسات نفتی ای که محاصره آنها موقتا برداشته شده لغو کرده اما گفته که وضعیت فورس ماژور در مورد سایر تاسیساتی که همچنان در اختیار گروه های مخالف است ادامه دارد.

تحلیلگران موسسه ای ان زد در یادداشتی نوشتند: «بازار به سختی می تواند از عهده هضم عرضه بیشتر بر بیاید.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: