مصوبات جدید ستاد مقابله با ویروس کرونا در کیش
کد خبر: ۳۳۸۷۴۱
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
0
در راستای اقدامات پیشگیرانه و کنترل شیوع بیماری کرونا در سطح جزیره کیش از سوی شورای سلامت کیش ابلاغ شد.
به گزارش پول نیوز، محمدرضا رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت و سخنگوی شورای سلامت کیش، از تمدید دور کاری تمام شاغلین مستقر در منطقه آزاد کیش که دارای بیماری زمینه ای هستند به مدت یک ماه دیگر خبر داد و گفت: با توجه به شرایط موجود در سطح کشور و منطقه، تمام پرسنل دارای بیماری های زمینه ای با ارائه مدارک پزشکی به محل کار و هماهنگی با مدیر مربوطه می توانند به صورت دورکاری به فعالیت خود ادامه دهند.

وی بر لزوم اهمیت برگزاری کلاس های آموزشی غیر حضوری در جزیره کیش اشاره داشت و افزود: تمام کلاس های آموزشی از جمله موسسات آموزشی و آموزش و پرورش، تا اطلاع ثانوی از برگزاری هر گونه کلاس حضوری خودداری کنند.

وی با بیان این که فعالیت مدارس فوتبال در مناطق پر خطر یا قرمز تا اطلاع ثانوی ممنوع است گفت: کار گروهی زیر نظر شورای سلامت کیش در خصوص برگزاری لیگ فوتبال جزیره کیش تشکیل خواهد شد.

سخنگوی شورای سلامت کیش در رابطه با مجموعه فیاک اظهار داشت: این مجموعه شامل درمانگاه و بخش بستری بیماران کرونایی تجهیز و روند انتقال این بخش به مجموعه فیاک در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است.

برچسب ها: جزیره ، کیش ، سلامت ، آموزش ، کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: