عملکرد بازار در ساعات ابتدایی؛
کد خبر: ۳۳۸۸۷۳
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
0
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه، دقایقی پیش با ثبت رشد بیش از ۳۵هزار واحدی، ارتفاع یک‌ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را پس گرفت.
شاخص بورس به کانال ۱.۶ هزار واحدی بازگشت
به گزارش پول نیوز، در جریان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص بورس لحظاتی پیش با ثبت رشد بیش از ۳۵ هزار واحدی از ارتفاع یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد گذر کرد.

این در حالی است که تا به این لحظه بیش از ۳ میلیارد و ۱۷۲ میلیون سهم و حق تقدم نیز به‌ارزشی بالغ بر ۳ هزار و ۳۱۱ میلیارد تومان در ۳۸۷ هزار نوبت توسط معامله‌گران دست به دست شده است.

بیشترین اثر مثبت بر صعود و رکوردشکنی شاخص بورس هم تا به این لحظه توسط شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان و ملی صنایع مس ایران رقم خورده است.

این گزارش می‌افزاید: در بازار‌های فرابورس نیز تاکنون با ثبت دادوستد ۳۳۵ میلیون ورقه به‌ارزش بیش از ۷۵۵ میلیارد تومان در ۹۷ هزار نوبت، شاخص فرابورس رشد ۲۴۲ واحدی را تجربه کرده و در ارتفاع ۱۷ هزار و ۹۵۵ واحد قرار گرفته است.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: