کد خبر: ۳۳۹۱۷۵
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
0
پیش‌بینی انجام شده توسط وزرات کشاورزی ایالات متحده برای فصل برداشت ۲۰۲۰/۲۱ نشان می‌دهد که چین در عرضه بسیاری از محصولات کشاورزی، بزرگترین تولیدکننده در جهان خواهد بود.

چین پادشاه تولید محصولات کشاورزی در جهان/ حدود ۳۰درصد از برنج جهان توسط چین تامین می‌شود

به گزارش پول نیوز ، چین به رغم پیشرفت قابل توجه برای حرکت به سمت یک جامعه خدماتی کماکان به عنوان یک تولیدکننده عمده محصولات کشاورزی، خصوصا در زمینه محصولات زراعی و میوه، باقی مانده است.

 

در فصل برداشت 2020/21، وزارت کشاورزی ایالات متحده پیش‌بینی می‌کند که 37درصد بادام زمینی، 29درصد برنج جهان، همچنین 23درصد پنبه، 22درصد ذرت و 18درصد گندم در چین برداشت شود.

 

گفتنی است که این امر چین را به بزرگترین تولیدکننده بادام زمینی، برنج و گندم در جهان، همچنین دومین تولیدکننده بزرگ ذرت، پس از ایالات متحده و پنبه پس از هند تبدیل می‌کند.

 

تولید سویا در چین، تنها 5درصد از کل سهم جهانی را تشکیل می‌دهد زیرا ایالات متحده، برزیل و آرژانتین تولیدکنندگان بسیار بزرگتری در این زمینه هستند.

 

این کشور همچنین دومین تولیدکننده کانولا در جهان (19درصد) پس از کانادا است. علاوه بر این، چین 47درصد از گردوی جهان را تولید می‌کند.

 

در اینفوگرافیک ارائه شده، پیش‌بینی سهم تولید جهانی محصولات کشاورزی منتخب چین در فصل برداشت 2020/21 را مشاهده می‌کنید؛

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: