کد خبر: ۳۳۹۲۷۸
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰
0
روز گذشته شاخص کل با ریزش تقریباً ۵۵ هزار واحدی به یک قدمی کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحدی رسید. آیا امروز شاخص کل کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحدی را خواهد دید؟
روز سرنوشت ساز بازار، بازگشت یا سقوط؟
به گزارش پول نیوز، این صف‌های سنگین برخلاف روز‌های گذشته که در نماد‌های شاخص ساز چند بار جمع و دوباره شکل می‌گرفتند، این بار تا آخر بازار پا برجا ماندند. همین مسئله موجب شد تا شاخص کل در نهایت با کاهش ۵۴۹۵۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۱۵ هزار و ۹۳۰ واحدی آرام بگیرد.

امروز شاخص کل به نقطه مهم یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد خواهد رسید و حالا صدای نفس‌های کانال ۱.۴ میلیون واحدی بیخ گوش شاخص کل شنیده می‌شود و در واقع امروز روز بسیار سرنوشت سازی برای شاخص کل و بازار است. آیا شاخص کل در پی عقب گرد‌های خود، کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحدی را امروز ملاقات خواهد کرد؟

حمیدرضا میرمعینی کارشناس بازار سرمایه درباره وضعیت بازار امروز ۸ مهر گفت: اگر امروز صف‌های فروش جمع و همچنین از حجم آن‌ها کاسته شود انتظار این است که از چهارشنبه این هفته تا هفته آینده بازار سبز باشد. ولی اگر امروز بازار جمع نشود، پیش بینی این است که این ریزش ادامه دار خواهد بود.
 
وی در پاسخ به این سوال که امروز شاخص کل کانال یک و ۴۰۰ را ملاقات خواهد کرد یا خیر؟ گفت: امروز قطعا شاخص کل به کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار وارد خواهد شد و اگر تا آخر وقت امروز بازار جمع شود، پیش بینی سبز بودن بازار در روز چهارشنبه و هفته آینده می‌شود.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: