یک کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با پول نیوز؛
کد خبر: ۳۳۹۳۴۴
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
0
یک کارشناس بازار سرمایه بیان کرد: بازار سرمایه ایران کم و بیش با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کند و سرمایه گذاری کوتاه مدت و غیر حرفه‌ای مردم، مشکلات این بازار را افزایش می‌دهد.
عباسعلی حقانی نسب کارشناس ارشد بازار سرمایه
به گزارش پول نیوز، مدتی قبل معاون طرح و برنامه وزارت صمت از آمادگی ۲۵۶ شرکت جدید برای پذیرش در بورس خبر داد و گفت که از این میزان، ۱۱۵ شرکت با نهاد‌های مالی قرارداد بستند و ۴۱ شرکت نیز در حال طی فرآیند‌های قبل از قرارداد هستند.

اما این سوال مطرح می‌شود که استقبال مردم از این شرکت‌های جدید در دوران افت و خیز اخیر بازار چگونه خواهد بود؟

عباسعلی حقانی نسب کارشناس ارشد بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار پول نیوز اظهار کرد: پیش بینی می‌شود با شرایط اقتصادی این روز‌ها که بر بازار سرمایه ایران حاکم است، مردم از ورود این شرکت‌ها به بورس استقبال می‌کنند.
 

بیشتر بخوانید:

 

♦بورس بهترین گزینه برای سرمایه گذاری بلند مدت میان بازارهای موازی دیگر

 

♦با برنامه ریزی و برای بلند مدت سرمایه گذاری کنید

 
 
وی افزود: سعی دارند عرضه اولیه این شرکت‌ها در مقایسه با قیمت اصلی آن، به قیمت کمتری عرضه شود و عملا با سود ۲۰ الی ۲۵ درصدی که دارد، استقبال خوبی هم صورت می‌گیرد.

این کارشناس ارشد بازار سرمایه ابراز کرد: بازار سرمایه باید به معنای واقعی به عنوان ابراز سرمایه گذاری بلند مدت و حرفه‌ای باشد که متاسفانه مردم در بازار سرمایه برای بلند مدت سرمایه گذاری نمی‌کنند و نگاه مردم کوتاه مدت و غیر حرفه‌ای است.

حقانی نسب بیان کرد: بازار سرمایه ایران کم و بیش با مشکلات متعددی رو به رو است و سرمایه گذاری کوتاه مدت و غیر حرفه‌ای مردم، مشکلات این بازار را افزایش می‌دهد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: