بازگشت به کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی؛
کد خبر: ۳۳۹۴۴۳
۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
0
شاخص بورس در پایان معاملات هفته جاری با ثبت رشد بیش از ۷ هزار واحدی از ارتفاع یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد گذر کرد.
تولیدی// منتشر نشود// شاخص بورس به کدام سمت حرکت کرد؟
به گزارش پول نیوز، در ادامه نگاهی به روند افت و خیز بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت داشته ایم که از نظر می‌گذرد:

شاخص کل بورس در پایان معاملات روز شنبه ۵ مهر ۹۹، با رشد ۴ هزار واحدی به کار خود پایان داد. شاخص کل بورس تهران در ارتفاع یک میلیون و ۶۱۵ هزار واحد ایستاد. شاخص کل هم وزن، اما قرمزپوش شد و ۴۱۲ هزار و ۵۲۹ واحد را ثبت کرد؛ بنابراین فملی»، «شتران» و «اخابر» سه نماد با بیشترین اثر منفی و «فارس»، «تاپیکو» و «کچاد» سه نماد با بیشترین اثر مثبت بر شاخص بودند.

روز پس از آن نیز شاخص کل بورس تهران با ریزش ۴۳ هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۷۲ هزار واحد ایستاد. شاخص کل هم‌وزن نیز قرمزپوش شد و با افت ۴۷۰۰ هزار واحدی، ۴۰۷ هزار و ۷۳۲ واحد را ثبت کرد. شاخص کل فرابورس نیز به ۱۷ هزار و ۹۵۰ واحد رسید. همچنین «فولاد»، «فملی» و «فارس»، سه نماد با بیشترین اثر منفی بر شاخص بودند.

شاخص کل بورس در معاملات روز دوشنبه ۷ مهر ۹۹ با ریزش ۵۴ هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۱۵ هزار واحد ایستاد. شاخص کل هم‌وزن نیز قرمزپوش شد و با افت ۵۶۰۰ واحدی، ۴۰۲ هزار و ۲۶۷ واحد را ثبت کرد و «فولاد»، «فملی» و «فارس»، سه نماد با بیشترین اثر منفی بر ساخص بودند.

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات روز پس از آن ۸ مهر ۹۹ با اُفت بیش از ۲۳ هزار و ۱۷ واحدی به پله یک میلیون ۴۹۲ هزار واحدی رسید. در این معاملات تعداد ۹۸۷ هزار سهم اوراق بهادار به ارزش ۸۶ هزار و ۸۵۹ میلیارد ریال در بیش ۹ هزار و ۵۸۲ نوبت معاملاتی داد و ستد شد.
لازم به ذکر است که وبملت، فولاد، خودرو، شپنا، فملی، پترول و وتجارت از جمله نماد‌های پربیننده امروز بودند.

شاخص بورس در پایان معاملات هفته جاری با ثبت رشد بیش از ۷ هزار واحدی از ارتفاع یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد گذر کرد. بیشترین اثر مثبت بر صعود و رکوردشکنی شاخص بورس توسط شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و معدنی و صنعتی گل گهر رقم خورده است.

با افت و خیز‌های این هفته بازار بورس، باید دید در هفته آینده چه سرنوشتی در انتظار سهامداران است.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: