کد خبر: ۳۳۹۴۶۳
۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
0
مدیر دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت گفت: در سال گذشته بیش از ۹ میلیون دستگاه لوازم خانگی کوچک و بزرگ در کشور تولید شد و هدف گذاری امسال بر رسیدن این رقم به۱۲ میلیون دستگاه است.
آمار تولید لوازم خانگی در ۵ ماهه امسال
به گزارش پول نیوز، کیوان گردان در آئین انعقاد قرارداد بین شرکت‌های نیکسان و سوزوکی که در شهر صنعتی کاوه انجام شد، با اشاره به سیاست وزارت صمت گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت پیرو سیاست اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های دولت، مسیری را برای توسعه صنعت پیش بینی کرده است و با تمام توان برای رشد و توسعه حرکت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در این راستا از خردادماه سال ۹۷ تا به امروز براساس سیاست‌های حمایت از تولید، در اوج تحریم‌ها ورود لوازم خانگی به داخل را ممنوع کردیم.

مدیر دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت افزود: هم اکنون ۵۰۰ واحد تولیدی در سطح کشور با گردش مالی سالیانه ۶ میلیارد دلار در عرصه تولید لوازم خانگی فعالیت دارند. در سال گذشته بیش از ۹ میلیون دستگاه لوازم خانگی کوچک و بزرگ در کشور تولید شد و هدف گذاری امسال بر رسیدن این رقم به ۱۲ میلیون دستگاه است.

افزایش ۳۷ درصدی تولید لوازم خانگی در ۵ ماهه امسال

وی با بیان اینکه در ۵ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در تولید لوازم خانگی ۳۷ درصد رشد داشته ایم، اظهار کرد: باتوجه به جهش تولید لوازم خانگی در برخی واحد‌های تولیدی، نیاز به مواد اولیه بیشتر شده است و ما در وزارت صنعت براساس خودباوری و عزمی که در جوانان و مدیران صنایع وجود دارد در مسیر توسعه و بالندگی صنعت حرکت می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم صنایع ما کمبود مواد اولیه را احساس کنند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: