کد خبر: ۳۳۹۴۶۷
۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵
0
مطابق گزارش کارگروه مقابله با پیامد‌های اقتصادی کرونا از مجموع ۵۳۱۳میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده، ۱۱۲۳میلیارد تومان را شرکت‌های معظم حوزه حمل‌ونقل و ۴۱۹۰میلیارد تومان را نیز شاغلان ۱۴رسته شغلی بیشتر آسیب‌دیده از کرونا دریافت کرده‌اند.
۵ هزار و ۳۱۳ میلیارد تومان وام کرونایی به کسب و کار‌ها تا ۸ مهر پرداخت می‌شود
به گزارش پول نیوز، پرداخت تسهیلات کرونایی یکی از برنامه‌های دولت برای حمایت از کسب و کار‌ها بود که از اسفند ماه آغاز شد و تا پایان مهر ماه ادامه دارد. این تسهیلات با شرایط متفاوت به متقاضیان کسب و کار‌های آسیب دیده بیمه‌ای و غیربیمه‌ای پرداخت می‌شود.

کسب‌وکار‌های آسیب دیده از کرونا تا پایان روز هشتم مهرماه مجموعاً ۵ هزار و ۳۱۲ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی دولت گرفتند.

داده‌های آخرین گزارش از میزان پرداخت تسهیلات کرونایی به کسب وکار‌ها در جلسه بیست و هفتم کارگروه مقابله با آثار اقتصادی کرونا نشان میدهد که میزان پرداختی وام کرونا به مشاغل آسیب‌دیده در یک ماه اخیر بیش از ۵۰ درصد رشد داشته است.

این گزارش حاکی است که از مجموع ۵۳۱۳ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده، ۱۱۲۳ میلیارد تومان را شرکت‌های معظم حوزه حمل‌ونقل و ۴۱۹۰ میلیارد تومان را نیز شاغلان ۱۴ رسته شغلی بیشتر آسیب‌دیده از کرونا دریافت کرده‌اند.

در جلسه‌ای که عصر چهارشنبه به ریاست نهاودیان، معاون اقتصادی رییس جمهور برگزار شد، بر تسریع دیجیتالی کردن و غیرحضوری کردن فرآیند پرداخت تسهیلات به کسب وکار‌های آسیب دیده از کرونا در نظام بانکی تاکید شد. همچنین در این جلسه تصریح شد که برای ایجاد شتاب بیشتر در پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا، معاونت اقتصادی ریاست جمهوری مکاتبه‌ای با استانداران سراسر کشور داشته تا آن‌ها بر عملکرد بانک‌ها در استان‌ها نظارت حداکثری داشته باشند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: