April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
عضو شورای عالی بیمه در گفتگو با پول نیوز؛
کد خبر: ۳۳۹۵۲۱
۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
0
مدیرعامل سابق بیمه حافظ با بیان اینکه بنای فروش آنلاین بیمه در کشور بر پایه اعتماد است، عنوان کرد: فروش بیمه نامه در کشور ما بر اساس فروش چهره به چهره صورت می گیرد بر همین اساس ضریب نفوذ بیمه توسط استارت آپ های بیمه ای به عدد بالایی نمی رسد.
محمد رضا خوش کیش مدیرعامل سابق بیمه حافظ و عضو شورای عالی بیمه
محمد رضا خوش کیش مدیرعامل سابق بیمه حافظ و عضو شورای عالی بیمه در خصوص استارت آپ‌های بیمه‌ای به خبرنگار پول نیوز گفت: صنعت بیمه در جهان می تواند به عنوان یک شاخص اصلی برای آن کشور محسوب شود همچنین اقتصاد جهانی به سوی فضای مجازی و استارت آپ های بیمه ای حرکت می کند.

وی افزود: در آینده ای نه چندان دور صنعت بیمه در کشور ما هم به آن سمت خواهد رفت. در شورای عالی بیمه هم بر این موضوع تاکید فراوان است و آیین نامه های مرتبط با کارگزاری ها که می خواهند به صورت آنلاین فعالیت کنند، تصویب شده و در حال پیگیری است همچنین امروزه برخی کارگزاری های رسمی آنلاین بیمه، به رسمیت شناخته شده و فعالیت خود را آغاز کرده اند.

عضو شورای عالی بیمه مطرح کرد: بنای فروش آنلاین بیمه در کشور بر پایه اعتماد است و در کشور ما بر اساس فضای چهره به چهره صورت می گیرد و هیچ زمان نمی توان اعتمادی که میان نماینده و بیمه گذار وجود دارد را نادیده گرفت.

 

بیشتر بخوانید: 

 

 
مدیرعامل سابق بیمه حافظ در پاسخ به سوال که چرا ضریب نفوذ بیمه توسط استارت آپ های بیمه ای افزایش پیدا نمی کند؟ عنوان کرد: به این علت ضریب نفوذ بیمه توسط این استارت آپ ها به عدد بالایی نمی رسد که نسبت اعتماد مردم به فضای مجازی و خرید انترنتی روند افزایشی ندارد برهمین اساس برای خرید بیمه نامه، خرید چهره به چهره را ترجیح می دهند.

خوش کیش در خصوص اقدامات صنعت بیمه برای افزایش ضریب نفوذ بیمه توسط استارت آپ ها گفت: وظیفه شرکت های بیمه و صنعت بیمه در کشور، فرهنگ سازی برای فروش محصولات جدید است بر همین اساس باید محصولات جدید بیمه ای را ارائه و بر اساس آن معرفی محصول صورت گیرد که در کنار آن اعتماد مردم به صنعت بیشتر شده و با فروش بیه نامه ضریب نفوذ بیمه در کشور افزایش می یابد.
 
 

گفتگو از سحر گلی زاده

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: